פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה 309741: פיצוי לקוח בגין ניפוץ מנורה ע"י מתקין מטעם איקאה בזמן התקנת ארון בגדים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני 19.8.15 רכשתי מאיקאה ארון, באותו יום במעמד קבלת המוצר הזמנתי הובלה והרכבה דרך חברה מטעמם "מובילי דרור". עוד באותו יום בערב דאגו להוביל אלי את הארון. ההרכבה נקבעה ליום ו' 28.8.15 . ביום ו' 28.8.15 כמתואם הגיע מרכיב שהזדהה בשם מעיין. בזמן עבודתו קיבל מספר רב של שיחות אישיות שפגעו בריכוז שלו בעבודה שאותה הגיע לעשות. בשלב מסוים (אחרי כשעה וחצי) נשמע רעש חזק, מסתבר שהמרכיב ניפץ את המנורה שנמצאת באמצע החדר: אני רוצה לציין שהחדר בו הרכיב את הארון זהו חדר הורים 25 מ"ר והמנורה נמצאת באמצע החדר ממש לא קרובה לארון בפינה. התפתח ויכוח בנוגע לאחריות המרכיב על ניפוץ המנורה (חדשה לגמרי נרכשה במאי והותקנה לפני כחודש 500 שח עלות המנורה יש עדיין קבלת רכישה + 150 שח התקנה).
פניתי לאיקאה ב-30.8.15 גם בפקס וגם פיזית הגעתי לסניף בראשון לציון, לאחר מס ימים יצרו איתי קשר ביקשו תמונות של המנורה השבורה שלחתי ווידאתי שהתקבל! ב-14.9.15 דיברתי ביוזמתי עם נציגת שירות שאמרה שהפניה שלי נסגרה משום מה והיא מגישה אותה שנית. כבר לא המתנתי בסבלנות והתקשרתי שוב ב16.9.15 דיברתי עם נציג אחר משירות הלקוחות של איקאה שניסה להתנער מהאחריות שלהם לעניין ולא הפסיק להפנות אותי לחברת מובילי דרור למרות שטופלתי מ-30.8 דרך איקאה בלבד בעניין זה! בסוף השיחה הבטיח כי מנהל ממובלי דרור יצור איתי קשר עד סוף אותו יום ב-18:00 (זה היה ב 16.9- ברור שאף אחד לא חזר אלי!) + הבטיח כי יצור איתי קשר מנהל מטעם איקאה עד השעה 18:00 למחרת 17.9.15 - אף אחד לא יצר איתי קשר! שלחתי פקסים בסוף היום ב-17.9.15 ושום תגובה.
עכשיו נשארתי עם מנורה מנופצת בחדר. אני פשוט בהלם מוחלט מכל ההתנהלות של איקאה עד כה, הייתי מצפה מחברה בסדר גודל כזה לקדם את העניין בצורה מקצועית יותר על מנת להשאיר רושם חיובי על חווית הרכישה אצלם!
אני דורשת לפצות אותי/לדאוג שאפוצה בהקדם על הנזק שנגרם לי מחברה מטעמכם !
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנזק שנגרם פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה