תלונה - איקאה - שירות הרכבה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 מרץ 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.3.17 רכשתי מאיקאה מס' פריטים.
בתאריך 17.3.17 התקשרתי להקדים את מועד ההרכבה של המוצרים. לאחר שהמתנתי על הקו מס' דקות, נאמר לי שאין שום בעיה והמרכיב יגיע אלי ביום ראשון - 19.3.17 בין השעות 16:00-18:00.
ביום ראשון בשעה 11:00 קיבלתי טלפון מהמרכיב שטען שהוא בדרך אלי, אמרתי לו שתיאמו איתי הרכבה רק לאחר 16:00 והוא טען בפני שזו השעה שכתובה לו ויש לו לו"ז אחר לשעה מאוחרת יותר.
התקשרתי לשירות הלקוחות - ענה לי בחור בשם פדרי וכשסיפרתי לו את השתלשלות העניינים, הוא טען שבמחשב כתוב לו שההרכבה תואמה לשעות הבוקר. ביקשתי שיבדוק בהקלטות השיחות מיום חמישי כיוון שבטלפון נאמר לי במפורש שההתקנה תתואם בין השעות 16:00-18:00, והוא סירב ואמר לי שאני לא צריכה ללמד אותו את עבודתו. ביקשתי לדבר עם האחראי והוא סירב להעביר אותי לאחראי וטען שאף אחד לא דיבר איתי ביום חמישי ושאין צורך להעביר את השיחה לאחראי כי האחראי לא מדבר עם אנשים. גם כשביקשתי להשאיר הודעה לאחראי שיחזור אלי, נאמר לי שהוא לא יכתוב את זה ושלא אלמד אותו איך לבצע את עבודתו.
בשורה התחתונה: לא ידוע לי מתי יגיע אלי המרכיב. המוקדן בשירות הלקוחות לא נתן מענה ודיבר בחוצפה, האשים אותי שאני ממציאה דברים וגם כשביקשתי שיאתר את השיחה וישמע אותה - הוא סירב ובנוסף לא נתן פתרון ראוי לבעיה שנוצרה
|
הפסד יום עבודה |
סוג הנזק : |
עמידה בלוחות הזמנים שתואמו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|