פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוכל מזעזע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאז החל החופש הגדול הייתי מספר פעמים באיקאה עם בתי הקטנה ונהננו מהפעילות במקום. לאחר מכן עלינו לאכול ארוחת צהריים. ארוחת הצהריים היתה מתחת לכל ביקורת! השניצלונים שוחים בשמן, ומאחר ובתי אינה אוכלת תפוחי אדמה או צ"יפס ביקשתי במקום שתי תוספות מעט ספגטי, אז הלכו לבקש אישור מיוחד מהמנהל ושמו ספגטי יבש .כששאלתי מה עם הרוטב אז נאמר לי: אין אפשרות לשים רוטב! ללא בררה לקחתי מעט שעועית ירוקה ששטה בכמות ענקית של שמן.
אני חושבת שזה זילזול בלקוחות לאחר שאנשים עומדים לפחות רבע שעה בתור לכל מקום .לא צריכים להתחיל ולזלזל באוכל שהיה אחד הדגלים של איקאה.

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:

קראתי את פנייתה של הגברת סינבלה והצטערתי לקרוא על השתלשלות העניינים כפי שתוארה על ידה. שמחתי לקרוא כי חני נמנית על לקוחותינו ומרבה לבקר בחנות. כמו כן עולה מדבריה כי בתה הקטנה נהנית מפעילות הקיץ המיוחדת אותה אנו עורכים במיוחד עבור לקוחותינו הצעירים במהלך חופשת הקיץ.

במסעדת החנות נמכרות מספר מנות על פי התפריט המוצג במקום. מנת ספגטי נחשבת כמנה עיקרית – הספגטי מהווה מצע לתוספת בשרית המונחת עליו. מנת הילדים, המותאמת לסועדים הצעירים, כוללת שניצלונים ושתי תוספות, חטיף ושתייה.
במידה וקיימת בקשה חריגה לשינוי כלשהו בתפריט ניתן להפנותה לאחראי המשמרת במקום על מנת למצוא פתרון שישביע את רצון הצדדים.

באשר לאיכות המזון המוגש במסעדה הרי שמסעדות איקאה פועלות תחת ביקורת קפדנית של רשת איקאה העולמית ומשרד הבריאות הישראלי. את המנות מבשלים שפים מקצועיים אשר מעבר לשיקולי הטעם, מנחים אותם גם עקרונות הבישול של מזון בריא. צר לי כי הביקור האחרון במסעדה הסתיים בתחושת אכזבה.

תגובה:
נציגת שירות הלקוחות שוחחה עם הלקוחה והבהירה לה את עמדתנו. הלקוחה קבלה את הדברים בהבנה ואת התנצלותנו. אנו נשמח להזמין את חני ובתה לשוב אל החנות וליהנות מארוחה נוספת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה