פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה של חצי שעה ויותר לנציג שירות לקוחות למטרת בירור מלאי נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאיקאה לברר הימצאו של פריט מלאי במשך 3 פעמים. בכל אחת מהפעמים הייתי צריך להמתין במענה הקולי למעלה מ 30 דקות. לא הגיוני בתרבות צרכנית של שנת 205.
הוספת כח אדם למענה הטלפוני בעלות שולית יחסית ושיפו פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה