|
|
|
|
|
|
המתנה של חצי שעה ויותר לנציג שירות לקוחות למטרת בירור מלאי |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאיקאה לברר הימצאו של פריט מלאי במשך 3 פעמים. בכל אחת מהפעמים הייתי צריך להמתין במענה הקולי למעלה מ 30 דקות. לא הגיוני בתרבות צרכנית של שנת 205.
|
הוספת כח אדם למענה הטלפוני בעלות שולית יחסית ושיפו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|