|
|
|
|
|
|
איקאה לא מוכנים לשרין פריט במלאי גם אם הגעתי מרחוק |
נושא התלונה: |
יום שני 31 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני גר מרחק של שעה וחצי נסיעה מהחנות של איקאה בנתניה.
במהלך חודש אוקטובר הייתי בחנות וביקשתי לקנות פריט מסוים. הוא לא היה במלאי ומסרו לי לבוא תוך שבועיים ולהתקשר קודם לוודא שיש במלאי.
בתאריך 31/10/05 התקשרתי אליהם לא פחות מ 3 פעמים תוך המתנה של כחצי שעה בכל פעם עד שהתברר שהפריט במלאי, אבל פריט אחר ביתרת מלאי נמוכה (מדף נעליים). הם בשום פנים ואופן לא הסכימו לשמור לי את הפריט גם כשביקשתי במיוחד.
כלומר, היה מצב תאורטי שהייתי נוסע לחנות שעה וחצי כל כיוון והפריט שהיה במלאי בזמן שיחת הטלפון נגמר. אני מהמר שזה קרה כבר לכמה אנשים.
|
הסכמה לשריון פריט במלאי לפי שם הלקוח למשך 24 שעות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יחסי ציבור איקאה |
שם ותפקיד: |
איקאה לא מנהיגה מדיניות של שמירת מוצרים. |
תגובה: |
שירות הלקוחות זמין תמיד וישמח לתת אינדיקציה עדכנית לגבי הימצאות הפרטי במלאי. |
פתרון: |
|
|
|