פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הרכבה של איקאה נושא התלונה:
גביש ליאור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קנינו באיקאה מספר רהיטים, והזמנו עבורם הרכבה בתשלום. יש לציין כי הזמנת שירות ההרכבה התבצעה בתוך סניף איקאה וע"י נציגי שירות של החברה.
בתאריך האמור, הגיע לביתנו מרכיב מטעם איקאה על מנת לבצע ההרכבה.
המרכיב ביצע עבודה מחפירה והשאיר את הרהיטים במצב מזעזעז. אני סבור שלו הייתי נתן לילד בן יומו להרכיב את הרהיטים, הייתי מקבל איכות עדיפה בהרבה.
בנוסף על היותו בלתי מקצועי בהרכבה, גרם המרכיב נזק לדירתי, הכולל שריטות על הקירות, ואף שבירת חלק שלם של טיח.
אולם, יותר מכל, פגעה בי ובשותפתי התנהגותו של המרכיב. מעולם לא נתקלתי בגסות רוח שכזו, המלווה בצעקות, בגידופים ובנפנוף ידיים מאיים. נותרנו המומים מהתנהלותו המבישה של האיש, אשר התחילה עוד לפני שהערנו לו וללא כל פרובוקציה מצידנו.
אמנם מעסיקו של המרכיב הגיע לביתנו לאחר האירוע, וניסה לתקן את הנזק לדירה, אולם:
1. איכות התיקון מזעזעת (כמו איכות ההרכבה...).
2. הוא תלה את האחריות להרכבה הלקויה באיכות המוצרים של איקאה, ללא שום טיעון משכנע. בכל מקרה, אני בטוח שאיקאה ישמחו לדעת איך המרכיבים שלהם משווקים אותם...
3. לא ננקטו צעדים כלשהם כנגד המרכיב החצוף.
4. בפנייה לשירות הלקוחות של איקאה, נאמר לנו כי הם אינם יכולים להתערב, שכן המרכיבים פועלים כגוף נפרד ואינם מועסקים ע"י איקאה. מיותר לציין שהשלכת אחריות שכזאת אינה הולמת חברה המכבדת את עצמה. מה גם שהזמנת שירות ההרכבות מתבצעת בחסות מלאה של איקאה, בתוך הסניף וע"י נציגיהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי המאפשר תיקון הנזק שנגרם לדירתי וכן נקיטת צעדים כנגד המרכיב פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:

הטיפול שניתן מאיקאה היה מקצועי, נגיש ומיידי.
תגובה:
הלקוח, ליאור גביש, פנה אל שירות הלקוחות של איקאה בתאריך 14.06.07 ותלונתו נבדקה מול המרכיב.
יום למחרת התלונה, בתאריך 15.6.07, נשלח המרכיב על-ידי מחלקת שירות הלקוחות של איקאה, לבית הלקוח, על מנת להרכיב את המוצרים כיאות ולתקן את החור הקטן בקיר לשביעות רצונו של הלקוח. עוד באותו יום, מחלקת שירות הלקוחות יצרה קשר עם הלקוח על מנת לוודא כי אכן הדברים הסתדרו לשביעות רצונו, הוא טען כי יש הבדלי צבעים בקיר.
בתאריך 17.06.07, שוחח שוב נציג שירות הלקוחות של איקאה עם ליאור גביש. בסיום השיחה הגיעו לכדי הסכמה כי הלקוח, ישכור שירותיו של שיפוצניק על מנת לתקן את החור בקיר, לשביעות רצונו ואיקאה תחזיר לו את הסכום עליו יחויב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה