פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איקאה- משלוח מוצרים לבית הלקוח.... נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אזור התעשייה פולג, נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ב3 לאוגוסט נסעתי לאיקאה וקניתי רהיטים בסך של 5000 ש"ח. אני גרה בבאר שבע כרגע אך עוברת לדירה בחולון (לשם כך הרהטים), לכן כשהלכתי לנציגת השירות של ההובלות ביקשתי שתיהיה התראה של כמה שעות לפני שהרהיטים מגיעים כדי שאני יוכל להגיע לחולון מבאר שבע. הנציגה אמרה שאין בעיה ושהם תמיד מודיעים בהתראה של 3 שעות. לאחר מכן אמרה שהם 90% יגיעו ביום שלישי ה7 לחודש ואם לא אז ביום רביעי.
אז בתחילת השבוע לקחתי יום שלישי חופש מהעבודה. ביום שלישי, כשלא יצרו איתי קשר, ניסיתי במשך כל שעות הבוקר להתקשר לחברת ההובלה (במספרים: 098354022 098354028 שהופיעו התחתית טופס ההזמנה), ללא הצלחה, היה תמיד תפוס וכשלא היה תפוס אז לא היה מענה כלל. עקב האי מענה פניתי לשירות הלקוחות של איקאה (בטלפון:098928888), שכמובן לא עזר כי אין תיאום כלל בין הגופים...
בכל מקרה הנציגת שירות אמרה שהיא תברר את העניין הזה ותחזור אלי, והיא לא חזרה אלי כלל עד עכשיו. אחרי ניסיונות רבות להשיג את החברת הובלה ענו לי סוף סוף רק בשעות אחר הצהריים ואמרו לי שהיום הרהיטים לא יגיעו והם יגיעו רק למחרת.
למחרת, יום רביעי ה8 לחודש, לקחתי יום חופש נוסף מהעבודה, ושוב כל הבוקר ישבתי על הטלפון בניסיונות כושלים לקבל מענה מחברת ההובלה. בצהריים שוב התקשרתי לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגה אחרת שוב סיפרתי לה את כל הסיפור. גם היא אמרה שתברר את הנושא ותחזור אלי. כשחזרה אלי היא טענה שחברת ההובלה מנסה להשיג אותי מיום שלישי ואין מענה במספרי קשר שנתתי (שזה דבר לא הגיוני בכלל, כיוון שהקפדתי לשמור את הפלאפון שלי פנוי ואפילו לקחתי אותו לשירותים איתי למקרה שהם יתקשרו...), בנוסף היא אמרה שהם היום כבר לא יגיעו והם יגיעו רק למחרת... ואני עניתי לה שאני לא יכולה להפסיד עוד ימי עבודה ושמחר בבוקר אני אעבוד אז שיביאו את הרהיטים רק שבוע הבא.
ביום חמישי ה9 לחודש, ב8 בבוקר (כשאני מתחילה לעבוד ב7 וחצי) התקשרו אלי מהחברת ההובלה שההובלה תגיעה בין 9 ל11. בואו נעזוב את הנקודה שהם צריכים להודיע 3 שעות לפני שההובלה מגיעה כי אני צריכה להגיע מבאר שבע אלא גם אמרתי לנציגת שירות לקוחות יום קודם שאני עובדת ולא תיהיה לי אפשרות כלל להגיע, אז הנציגה שהתקשרה אמרה שהרהיטים יגיעו ביום אחר ולא יכלה להבטיח לי יום...
כשסיימתי לעבוד התקשרתי שוב לחברת הובלה, שוב ללא מענה, לאחר מכן שוב התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי שיבררו לי מתי הם מתכוונים להגיע עם הרהיטים לדירה בחולון. הנציגת שירות חזרה אלי ואמרה שהם יגיעו למחרת (יום שישי ה10 לחודש- שבוע מתאריך הרכישה!!!) ושיודיעו 3 שעות לפי כדי שאני יוכל להגיע.
ביום שישי ה10 לחודש, עד השעה 8 בבוקר לא קיבלתי טלפון מהחברת ההובלה אז ניסיתי להתקשר לחברה ואחרי כמה ניסיונות הצלחתי לתפוס איזו נציגה, שאמרה לי שההובלה תגיעה בין 9 ל11. אז ב8 בבוקר הייתי צריכה להתארגן מהר לנסוע לחולון ולקוות שהם לא יגיעו לפני... במזל ההובלה הגיעה רבע שעה בלבד אחרי שאני הגעתי. המובילים טענו שהם מיום שני כל יום מביאים את הרהיטים וכל יום מחזירים אותם. ושהנציגות שירות אמרו להם שיש אנשים בדירה... למרות שהן לא דיברו איתי כלל!!! אני מקווה שאם כל ההובלות האלה הרהיטים לא נפגמו. אחרי שקיבלתי הרהיטים חזרתי לבאר שבע והשארתי אותם ארוזים אני מקווה שכשאני כן יצטרך להרכיב אותם לא היו חסרים חלקים ולא יהיו חלקים פגומים עקב כל ההובלות המיותרות האלה.
לא יתכן שרשת עולמית כזאת תפעל בכזה חוסר יעילות. ושלשרות לקוחות ולמחלקות האחרות אין קשר לשאר המחלקות. וכך הם גורמים לעוגמת נפש ללקוחות.
אני דורשת פיצוי על הזמן המבוזבז, על ימי העבודה שהפסדתי וכמובן שעל עוגמת הנפש.
תודה, טלי.
הפסד ימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי על הזמן המבוזבז, על ימי העבודה שהפסדתי וכמובן שעל עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה