פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני שבוע שולחן באיקאה. השולחן מורכב משלושה חלקים שונים: שני חמורים(רגלי השולחן) ופלטת עץ.
אני בחודש שביעי להריון, לאחר הקנייה, המתנתי 25 דקות כדי שאחד העובדים ישמור על העגלה בזמן שאני מביאה את האוטו ולעזרה בהעמסת השולחן לאוטו.
כאשר הגעתי הבייתה גיליתי להפתעתי הרבה ששניים מן המוצרים שקניתי ומרכיבים את השולחן פגומים.
חמור אחד- שמו באריזה רגל לא מתאימה כך שגם אם הייתי פותחת ובודקת את המוצר בחנות לא הייתי מגלה את הבעיה אלא אם כן הייתי מרכיבה את החמור בחנות.
פלטת עץ- פגומה בשני מקומות.
לאחר שיחת טלפון עם שירות הלקוחות נאמר לי שיחליפו את המוצר אבל אני צריכה שוב לוותר על יום עבודה לסוע מרחובות לנתניה לשלם דלק ולסחוב שוב את השולחן הכבד כי אין דרך אחרת להחליף.
בשיחת הטלפון הבחורה טענה שזה קורה שמוצר פ0גום גם בחנות בגדים יש מוצרים פגומים. זה נכון אבל בחנות יש לי דרך לדעת לפני הקנייה ולבדוק האם המוצר פגום וגם מדובר ברשתות ולא צריך להשקיע שעתיים נסיעה כדי להחליף את המוצר.
כספי סוג הנזק :
כחלק מהשירות איקאה יגיעו לביתי ויחליפו את המוצר פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:
משירות הלקוחות של איקאה נמסר כי "כל החלפה או החזרה של מוצר באם הוא תקין או פגום או שחסר חלק מתבצעת בחנות איקאה בלבד"



תגובה:
נציגי השירות בחנות ישמחו לסייע ללקוחה עם הגיעה לחנות עם המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה