|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שבוע שעבר ביום ד' תי ספה עם ריפוד טבעי בסך 595 ש"ח והבאתי אותה ארוזה בכוחות עצמי בעזרת רכב של חבר. כשפתחתי את הספה בבית התברר כי קיימים עליה כתמי רטיבות על הספה פניתי לאיקאה לגב' שלי דודיק שטענה כי המנהלת החנות הסברתי לה את העניין וביקשתי שיבואו לקחת את הספה ולהביא לי אחת שאינה פגומה. הגב' דודיק אמרה כי הם לא מתכוונים לעשות זאת (שרות?) ביקשתי שעד שאוכל שוב לחפש חבר עם רכב שתשמור לי ספה זהה וטובה בצד וגם לזה סרבה ודיברה בגסות ואמרה שאולי בכלל הרטיבות היא בגלל ההובלה שאנחנו עשינו.
דרישתי מאיקאה 1. לדאוג שיהיה להם במלאי ספה חלופית עבורי וכן שידאגו להביא אלי וזאת כי אים לי דרך להביא שוב את הספה ולקחת אחרת.
תודה על טיפולכם,
איילת סיון
|
עלבון, ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כספי ושרות החלפה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|