פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שבוע שעבר ביום ד' תי ספה עם ריפוד טבעי בסך 595 ש"ח והבאתי אותה ארוזה בכוחות עצמי בעזרת רכב של חבר. כשפתחתי את הספה בבית התברר כי קיימים עליה כתמי רטיבות על הספה פניתי לאיקאה לגב' שלי דודיק שטענה כי המנהלת החנות הסברתי לה את העניין וביקשתי שיבואו לקחת את הספה ולהביא לי אחת שאינה פגומה. הגב' דודיק אמרה כי הם לא מתכוונים לעשות זאת (שרות?) ביקשתי שעד שאוכל שוב לחפש חבר עם רכב שתשמור לי ספה זהה וטובה בצד וגם לזה סרבה ודיברה בגסות ואמרה שאולי בכלל הרטיבות היא בגלל ההובלה שאנחנו עשינו.
דרישתי מאיקאה 1. לדאוג שיהיה להם במלאי ספה חלופית עבורי וכן שידאגו להביא אלי וזאת כי אים לי דרך להביא שוב את הספה ולקחת אחרת.

תודה על טיפולכם,
איילת סיון
עלבון, ועוגמת נפש סוג הנזק :
כספי ושרות החלפה פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה