פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איקאה אכזבה גדולה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עד תאריך 19/10/2007 היינו אני ואישתי לקוחות נאמנים לחנות איקאה... קנינו את חצי הריהיטים של הבית אצלם. עם הזמן נהיינו מרוצים וחזרנו שוב ושוב.
מתחילת אוקטובר והודעה על שבועיים שבהם יש מחירים מוזלים על הספות צצה לנו באתרי האינטרנט.ערב אחד נכנסנו לאתר של איקאה בחרנו 2 ספות ונמצאו קיימים במלאי (מכיוון שלא רוצים לנסוע לשווא) אז במהירות החלטנו שלמחרת (אף על חשבון שעות לימודים שלי) אנו נוסעים מהצפון לחווית קניה חדשה באיקאה.
מכיוון שאנחנו בקיאים בשיטת הקניה של איקאה ישר עלינו למקום בו מוצגות הספות. ישר פנינו לבחורה בדלפק ההזמנות. עשתה לנו הזמנה מס 5542988 שבה הזמנו ספת פוטהולט תלת מושבית וספת פוטהולט דו מושבית. מהר שילמנו אצל הקופאית 2595 שח בכ"א ואפילו קיבלנו תעודת אחריות. ואת השעה שאמורים לחכות עד לקבלת המוצר החלטנו לבלות גם בקניות באותה חנות . קנינו שולחן לספות תמונה מתאימה ושאר קניות שעלו 700 שח נוספים.
כעבור השעה פנינו כדי לקבל את הספות. ומכאן התחיל התסכול.
התייבשנו בתור לקבלת המוצרים אני אישתי ובתי בת 10 חודשים... יותר מחצי שעה אחרי שהספות אמורות להיות בחוץ ההזמנה שלנו עדין לא הגיעה.
התחלנו להרגיש משהו לא בסדר.. כעבור זמן ההזמנה יצאה רק מה יצאה ספה דו מושבית יתומה... את הספה השניה אמרו שאין להם במחסן.
לא האמנו פשוט לא הבנו איך זה יתכן שמוצר קיים באתר לפי עדכון יופ לפני ,וקיים במלאי בעת ההזמנה ,נעלם ממש אחרי התשלום!!!!!!!!!!!!!!!
לא רק הספה נעלמה גם החיוך והשירות הטוב של העובדים. אף עובד שם הביע רצון לעזור. בסוף בחורה אחת ביקשתי ממנה שתקרא למנהל היא קראה לבחור בשם זיו שהלך ובירר עם המנהל שנמצא שם וחזר בתשובה שמצטערים רק אחרי שבוע תגיע הספה והם יתקשרו ואף יביאו את זה לביתי על חשבונם . אך סירבו לרשום פתק שאני עדין לא קיבלתי את המוצר. ז"א הם רוצים שאני אלך הביתה בלי לבטל את החיוב שעשו בידים ריקות גם אין לי כל ראיה לך שלא קיבלתי מוצר. אני דחיתי את ההצעה כי רציתי בסה"כ מסמך שאת המוצר ששילמתי עליו עדין לא קיבלתי ואז הבחור רצה כנראה רק להעיף אותי משם הציע לבטל את החיוב ואחרי שבוע יקבלו ספות ויתקשרו להודיע ויחיבו "במחיר של המבצע "טלפונית וגם ישלחו הביתה על חשבונם. הבנתי שבמקום הזה מעסיקים ילדים קטנים כי אני קונה ותיק שם ויודע שאין דבר כזה חיוב טלפוני. ביטלתי את העסקה והבחור רשם שם שההזמנה שלי לטפול "דחוף".אני יצאתי משם באכזבה גדולה אישתי האמינה לדבאי הבחור והייתה בטוחה שיתקשרו אבל עד עכשיו לא הגיע הצלצול המיוחל להפך היא התקשרה וחיכתה 40 דק ובסוף הקו נותק.
יש לנו הרגשה גרועה מהשירות שקיבלנו והחלטנו שלא מתאים לנו יותר לקנות מהחנות הזאת. יותר מזה אנחנו מתחרטים על כל הקניות הקודמות שקנינו משם.
ואני מבקש את דוא"ל של מנכ"ל איקאה העולמית אני רוצה לדעת מה דעתו על הסיפור שלי.תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא יותר מאשר שרות נאמן וטיפול רציני בבעיות שמקורן באיקאה ולא בלקוח שהגיע הזמין ושלם ולא קיבל פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:
אכן , בעקבות טעות מיחשובית המוצר אותו רכש הלקוח לא ניתן לאספקה באותו היום כמקובל בחברה .
הלקוח נמצא בטיפול מחלקת שירות הלקוחות, שתיצור עימו קשר עם הגעת המוצר ותשלח אותו ע"ח החברה לביתו.
אי יצירת הקשר עם הלקוח הינה עקב אי הגעת המוצר למלאי , כאמור, מחלקת שירות החקוחות של איקאה שוחחה שוב עם הלקוח והסבירה כי תיצור קשר עם הגעת המוצר למלאי .
תגובה:
מחלקת שירות החקוחות של איקאה שוחחה שוב עם הלקוח והסבירה כי תיצור קשר עם הגעת המוצר למלאי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה