פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים שמעודכנים כנמצאים במלאי, למעשה אינם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו מרחוק, במוצ"ש (טעות, מודה) אבל בדקנו באתר שהמוצר במלאי ונכנסנו בין הראשונים. מאתרים את השולחן, רואים היכן ניתן לאסוף אותו, מגיעים למדף הנכון - המדף ריק.
ניגשנו לשירות לקוחות, מסתכלים במחשב. "זה נמצא במלאי" - אומרים לנו. אבל המדף ריק, אנחנו אומרים. התשובה - "אז אין.."
רצינו להזמין את המוצר ולשלם עבורו אך לא הסכימו.
חוזרים הביתה, השעה 21:07 ומסתכלים שוב באתר ורואים - המוצר במלאי, שעת עדכון 21:04.גם הבוקר המוצר עדיין במלאי אם נתייחס למה שכתוב באתר..
וכל זאת לאחר שכבר חודש וחצי אנחנו בודקים את האתר והגענו ביום שיש את המוצר במלאי.
לא כך צריכה לנהוג חנות את מתגאה בחנות ובאתר אשר נותן שירות לקוחות אחר...
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ושינויי היחד המזלזל כלפי הלקוח. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:
לאור מבצעי סוף השנה בהם יוצאת איקאה בשבועות האחרונים, מכירות החנות נעשות בקצב מהיר מהרגיל ועל כן נוצר מצב שבמהלך היום המוצרים אוזלים מהמדפים והמלאי מתחדש במהלך הלילה, על כן, ייתכנו אי התאמות קלות בין המוצג באתר האינטרנט לבין המלאי בפועל בחנות.

תגובה:
שרות הלקוחות של איקאה שוחח עם הלקוחה והציע לה פתרון מקיף; איקאה תוביל את המוצר על חשבונה ובנוסף גם תשמור עבורה את המוצר בו היא חפצה, כאשר יגיע למגוון. למעשה הלקוחה תוכל להחליף את השולחן האחר שרכשה (ונשאר סגור באריזה) בשולחן החדש, ללא עלות הובלה ובמינימום טרחה.
איקאה תבצע עבור הלקוחה את ההובלה ללא תשלום נוסף.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונה של הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה