פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה קודמת שלי על מוצרים שאינם במלאי-סיפור שלא נגמר נושא התלונה:
פרלוב הדר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לאחר שכתבתי את התלונה בנושא מוצרים שאינם במלאי אך מועדכנים באתר שישנם, יצרה איתי קשר חן איטלברג מנהלת מח' שירות לקוחות.
חן התנצלה והבטיחה לשלוח אלינו את השולחן שרצינו כבר למחרת על חשבון איקאה.
אנחנו קנינו באותו ערב בחנות איקאה שולחן אחר וסיכמנו שהשליח שיגיע יקח את השולחן שקנינו -שעדיין לא פתחנו כמובן -ויביא לנו את השולחן שרצינו.
הטיפול היה מהיר וכבר למחרת השולחן הגיע.
שילמנו בערב הקניה עבור השולחן שהחזרנו בסופו של דבר ושילמתי טלפונית למנהלת שירות הלקוחות עבור השולחן שיצא אלינו.
ז"א שילמנו 695 ש"ח עבור שולחן שהוחזר ועוד 595 ש"ח עבור השולחן שרצינו.
מנהלת שירות הלקוחות הבטיחה לשלוח אלינו פקס עם הוראת הזיכוי ובנוסף בדואר את הספח ועוד נאמר שטיפול בזיכוי לוקח 72 שעות.
מאז עברו שבוע ויום אני מתקשרת כמעט כל יום למח' שירות הלקוחות וזיכוי לא נעשה יש אצלי בבית שולחן שעלה לי 595+695 ש"ח ואני לא רואה שיש עם מי לדבר.בכל יום אומרים לי שמנהלת שירות הלקוחות תחזור אליי, בכל יום אומרים לי שידאגו לזיכוי וישלחו לי בפקס, שהטיפול בזיכוי לוקחת 72 שעות......והכל דיבורים כסף לקחו ולא דואגים להחזיר.
איקאה כתבו בהודעה הקודמת שלי שהנושא טופל ל"שביעות רצון הלקוחה" אך למעשה ממש לא כך הדבר מה גם שהשולחן שהגיע עם שליח הגיע חסר 2 חלקים והכל נראה רעוע וחסר צורה.
לא משנה איך הסיפור יגמר!אני בוודאי לא אקנה באיקאה אפילו לא סיכה ואדאג שאחרים גם לא יפגעו מהם.
חבל מאד!
נזק כספי ועלבון סוג הנזק :
החזר הכסף!!!ומשלוח החלקים החסרים. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:
משירות הלקוחות של איקאה נמסר כי הובלת המוצר בוצעה, על חשבון איקאה, לקראת סוף חודש נובמבר. לגבי החזרת המוצר קיימת פרוצדורה הכוללת החזרתו מחברת ההובלות וביצוע קליטתו מחדש בחנות, על כן בוצע הזיכוי ביום חמישי לפני כשבועיים.
תגובה:
נציגה משירות הלקוחות שוחחה עם בעלה של הלקוחה, הדר פרלוב, ועדכנה אותו שהזיכוי בוצע וספח האשראי המורה על הזיכוי נשלח בדואר.
הטיפול הסתיים לשביעות רצונה של הלקוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה