פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזבוז זמן רבתעוגמת נפש נושא התלונה:
גלטמן יקטרינה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ת.ד.8607 אזה"ת פולג נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.10.07 קניתי כיור למטבח קוד 115727 הזמנה 5540901 ע"ס 345 ש"ח
בעזרת אחד מהמוכרים שעזר לי בקניה זו.
רק כאשר הגיע שלב הרכבת הכיור,התברר לי להפתעתי שחסר סיפון לכיור והמוכר
לא עדכן אותי בנושא ובמיוחד לאור העובדה שלכיור מיוחד זה יש סיפון מדגם אירופאי
ובלי הסיפון המיוחד אי אפשר להתקין את הכיור.
בבירור עם שרות לקוחות החברר שהסיפון לא קיים במלאי.
לאור העובדות הנ"ל נושא הרכבת הכיור התעכב,נגרמה לי עגמת נפש ולא
קיבלתי שרות מקצועי.
אני מבקשת פיצוי וסיום הענין בפתרון הבעיה.
קיבלתי תשובה טלפונית מאיקאה.עובדת מסוימת ממדור לקוחות אמרה
שאין פיצוי והסיפון קיים והוא עולה 55 ש"ח.
שוב הגעתי לחנות והחברר לי מנציג אחר שהסיפון עולה 90 ש"ח ושעובדת
מסוימת לא מקצועית.
אני מאוד כועסת ומאוכזבת מאיקאה מחוסר המקצועיות ודרך הטיפול בתלונה.
אבקשכם לעזור לי בסיום הענין כולל קבלת פיצוי על עגמת הנפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
איקאה שם ותפקיד:
משירות הלקוחות של איקאה נמסר בתגובה כי הם מתנצלים על חוסר האינפורמציה בעת הרכישה ..
תגובה:
הסיפון נשלח ללקוחה ללא חיוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה