פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית מחירים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לאיקאה, וכמו שאתם יודעים יש להם תווית על כל מוצר אשר מציינת מידות, צבע מחיר ומיקום. ראיתי את הפריט בו חשקתי כשעליו רשום שהוא מגיע בצבעים, לבן, ורוד מוכסף וכו', במחיר 95 ש"ח ל-4 יח'. כל כך שמחתי על המחיר וישר הלכתי להביא אותו.
כאשר הגעתי למחסן, גיליתי שהוא לא היה במיקום שהיה רשום ובקופה גיליתי שהמחיר שרשום בקופה הינו 125 ש"ח ל-4 יח'. והרי הינני לא כסילה ביקשתי לדבר עם מנהל ולבקש שיודו בטעות ויזכו אותי על ה-30שקלים. שכן חוק הגנה לצרכן קובע שעליך למכור במחיר שציינת בתווית.
הגיעה אליי בחורה נחמדה כבת 20 או אולי פחות העונה לשם גלית גואטה ואמרה לי שהיא יודעת שהיא צודקת וכי אף אחד לא ימכור לי את הפריט ב-95 ש"ח למרות שהיא עלתה איתי לוודא שאכן רשום על התוויות 95 ש"ח.
התשובה שלה הייתה, בגלל שהפריט לא היה במיקום שצויין, אז המחיר הוא בסדר, למרות שהכוורת שקניתי באותו היום, גם היא לא הייתה במקום שצויין, והמחיר שלה היה זהה לתווית.
גם בשירות לקוחות קיבלתי תשובה מחפירה: " אף אחד לא ימכור לך את זה ב-95ש"ח" וכשביקשתי לדבר עם מנהל/ת קצת יותר מביני עיניין, קיבלתי תשובה - "אני מנהלת, אני האחראית משמרת, אין פה מנהלים"
לחידוד העיניין, הקניה שעשיתי שם הייתה למעלה מ-3000 ש"ח, והם התווכחו איתי וגררו אותי קומות בשביל 30 ש"ח.
עוגמת נפש, עלבון, זלזול מוחלט! סוג הנזק :
זיכוי! ופיצוי נאות על כך שנגררתי קרוב לשעה בכדי לה פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה