זלזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
פולג-נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות, בהכנות מיוחדות (חופש מהעבודה, סידור לילדים וכו) ירדנו זוגתי ואני לאיקאה שבנתניה הרחוקה... לאחר סיבוב ארוך ומהנה בחנות בחרנו לנו את כל הפריטים הרצויים (והיו הרבה כאלה...). השרות היה משביע רצון, המגוון והמחירים גם הם מספקים. הבעיה היתה בשלב הסופי, רגע לפני התשלום.
התאכזבנו לגלות שמחצית מן המוצרים כלל לא נמצאים במלאי. ובכללם שידת המדפים שבמיוחד בשלה טרחנו.
לאחר בדיקה מעמיקה הובטח לנו ע"ע מוכרת אדיבה שללא כל ספק למחרת השידה תהיה בחנות.
לקחנו extra יום, ושוב ארזנו את מיטלטלנו והצפנו בואכה נתניה. למרבה האכזבה השידה עדיין לא היתה. והחוצפה בהתגלמותה היתה כשפקיד בשרות הלקוחות שבדק במלאי גילה שהיא אכן "בדרך", וביקש שנמתין רבע שעה שהפכה לחצי שעה, ומהר מאד אף לשעה... (בשלב הזה פרשנו) הפקיד שהתבקש להסביר לי את פשר השרות והזלזול בזמן הלקוחות (שמו שמור עמי) ענה לי בחוצפה זולה שאפילו לא שווה ציטוט...
בשלב הזה כל נסיונותיה של זוגתי להרגיעני עלו בתוהו.
מיותר לציין שפרשנו. אבל ממש לא בשיא.
חזרנו בידיים ריקות, אחרי השקעה של נסיעה ארוכה ומיותרת.
וכל זאת בשל זלזול בזמן הלקוחות.
הקלות בה ההבטחות נאמרו והאופן בו לא עמדו מאוחריהם מעצבנת, ומעלה תהיות לגבי אופי ואיכות המקום.
מקווה לפיצוי הולם,
סינדרלה וזוגתה.
|
|
|
|
|