פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וחוסר התחשבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם פולג כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי שידה גדולה לטלוויזיה שנקנתה באיקאה לפני כשלושה שבועות, אך הגיע עם פגם שנתגלה רק אחרי נסיון הרכבת המוצר בביתי. בקשתי כי יביאו את המוצר אלי, זאת מפני שאין באפשרותי להגיע בשנית לאיקאה, מה גם כי לא הייתי מודע לעובדה שטעויות מסוג זו שאני סבלתי ממנה קוראות לרוב. לאחר בקשות רבות נענתי בחיוב, אך התעוררה בעיה חדשה, אין את המוצר במלאי.
מאז עברו קרוב לשבועיים. לפני שבוע התקשרתי לברר מה קורה, האם המוצר הגיע? נאמר לי כי כל יום הוא אמור להגיע. אתמול (13/11) התקשרתי פעם נוספת על מנת לקבל תשובה ברורה יותר, נציג השירות אמר כי אין לו תשובה מדוייקת. בקשנו לדבר עם מישהו אחראי יותר. האחרון התקשר וביקש לדעת מה הבעיה. סיפרתי לו, ונענתי כי יש איחור קל, אך ממש כל יום המוצר אמור להגיע, למוד ניסיון שאלתי מה מבטיח לי כי אני באמת יקבל את המוצר בימים הקרובים? בנוסף ציינתי כי המוצר עומד בסלון( אין לי מקום אחר לשים אותו) ושאני לא יכול לעשות חנוכת בית (הטלוויזיה עומדת על שידה קטנטונת, המערכת סראונד יושבת על המיטה בחדר השני, מפורקת). כמו כן אמרתי כי "אני חושב שמגיע לנו פיצוי כלשהו" נענתי בתשובה מזלזלת:"אנחנו לא נותנים פיצוי ואני לא צריך לפתור לך את כל הבעיות בחיים, ולא נראה לי שזה מה שמונע ממך את חנוכת הבית". בכלל היחס שנתקלתי בו לכל אורך הדרך הוא מתנשא, אם כי מנוסח יפה.
הפעם הוא עבר כל גבול.
השיחה עלתה לטונים גבוהים יותר, אמרתי כי אני לא מתכוון יותר בחיים לקנות באיקאה ושרק יביאו לי כבר את המוצר וסיימתי את השיחה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שהמוצר יגיע עד סוף השבוע עם פיצוי ראוי פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה