פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופן התשלומים... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
זו לא ממש בעיה כמו שזה פשוט מצב לא נעים.
לאחר הקנייה כאשר הגענו לקופה לתדהמתנו הקופאית הסבירה על אופן התשלום או במזומן או בתשלומים אך קרדיט בלבד? למה אם אני קונה היום, אני צריכה לשלם חודש הבא עם ריבית והצמדה???

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
אורית איטח - מנהלת שרו שם ותפקיד:
במסגרת העקרונות עליהם מבוססת רשת איקאה, אנו שואפים להציע ללקוחותינו את המוצרים הנמכרים בחנות במחירים הנמוכים ביותר האפשריים. לו היינו מאפשרים לפרוס את התשלום למספר תשלומים חלקיים, כפי שעושות חברות אחרות, הרי שכמותן היינו נדרשים לגלם את הריבית אל תוך מחיר המוצרים עצמם, דבר שהיה מייקר אותם. אוסיף עוד כי מדיניות זו של "איקאה" נהוגה בסניפים נוספים של הרשת בעולם.

מיותר לציין כי ניתן לפרוס את התשלום באמצעות התוכניות השונות של חברת האשראי, וזאת בהתאם לבחירת הלקוח. כיום תכניות אלו הן אטרקטיביות ושימושיות ושלא כבעבר, הריבית אינה יקרה.

שאיפתה של איקאה להציע את מוצריה ללקוח במחיר הזול ביותר האפשרי באה לידי ביטוי גם בתחומים נוספים. כך לדוגמה, עלויות ההובלה וההרכבה של המוצרים אינן מגולמות אל תוך מחירם והלקוח יכול לבחור באם להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן עצמאי, וכך לחסוך בעלויות הרכישה, או לשלם עבור שירותים אלו ולהעבירם לידי אנשי מקצוע.

אני מקווה כי נשוב לראותך בין לקוחותינו גם בעתיד
תגובה:
ראי את הכתוב לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה