פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות מעולם השלישי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

קנינו ספה מסניף החנות שבנתניה, הספה סופקה, פרט לחלק מהריפוד שלא נמצא במלאי וגם לא שולם עבורו.

בחברה מבקשים ,כאשר יגיע הריפוד, לנסוע מתל אביב עד לנתניה, כי לא במדיניות החברה לקבל כרטיס אשראי בטלפון ,לא לקבל צ"קים וגם לא לחייב בזמן המסירה בדואר!

דרישת החנות ניראת לנו בלתי סבירה, אחרי קנית הספה ב 6000ש"ח ובנוסף תשלום של 240 ש"ח עבור הובלה.



בכבוד רב



אלפנט גיורא








כספי סוג הנזק :
לקבל אמצאי תשלום פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
שטרנברג ליאת- ע. מנהלת שם ותפקיד:

במסגרת העקרונות עליהם מבוססת רשת איקאה, שיטת הקניה באיקאה היא שיטת cash & carry , אנו שואפים להציע ללקוחותינו את המוצרים הנמכרים בחנות במחירים הנמוכים ביותר האפשריים.

אוסיף עוד כי מדיניות זו של "איקאה ישראל " נהוגה בסניפים נוספים של הרשת בעולם.

ספה שנמכרת באיקאה נמכרת ב- חלקים נפרדים , וזאת ע"מ לאפשר ללקוח לרכוש כיסויים במגוון שילובים.

בעניין ההובלות, איקאה מציעה ללקוחותיה שרותי השכרת גגון להובלה עצמית . שירות אשר חוסך בעלויות הובלה.
אם הלקוח בוחר להוביל דרך שרותי ההובלה שמוצעים באיקאה ע"י חברה חיצונית. הוא משלם על כך כפי שנהוג גם בחברות אחרות.

יש לציין שמחירי ההובלות באיקאה הם מהנמוכים בארץ .


אני מקווה כי נשוב לראותך בין לקוחותינו גם בעתיד.

תגובה:
תגובה שלעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה