|
|
|
|
|
|
החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום שני 21 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים קניתי פינת אוכל בחנות הרשת בנתניה. לפני כמה חודשים נקרע מושב הכסא העשוי קש. פניתי למחלקת השרות להחלפת המושב אך נעניתי בסרוב. ביקשתי לקנות מושב חלופי אך גם לזאת סרבו בחנות ואיפשרו לי רק לקנות כסא שלם.
יש לציין שגם שאר הכסאות שרכשתי אינם במצב טוב ואיכותם היתה גרועה מלכתחילה ואני מקפיד לשמור עליהם.
|
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|