פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות של מוצר מתחת לכל בקורת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2007, רכשנו בחנות איקאה בנתניה מראה מחולקת מדגם "קראב". המראה מחולקת ל-4 חלקים וכל חלק תלוי על הקיר על ידי 4 פלסטיקים קטנים.
לפני כחודש, ב-28/08/09,בזמן הדלקת נרות בערב שבת בעוד בתי התינוקת בת השנה ישנה מרחק מטר אחד מהמראה, המראה התנפצה בקול מחריד על הרצפה!! הילדה התעוררה בצרחות איומות ואני נחרדתי עד עמקי נשמתי. להגיע מהרוגע של ערב שבת לזעם כזה זה היה נורא! 
מסתבר, שהפלסטיקים המחזיקים את חלקי המראה השונים נשחקו וקרסו תחת העומס. כבר לפני כחצי שנה, בזמן שניקיתי עם חומר הברקה את המראה, אחד החלקים נפל לי לידיים. הנחתי אותו בצד ולא פעלתי בעניין כי חשבתי שאולי זו היתה אשמתי. אך כעת, משנוכחתי לדעת שאיכות המוצר הינו מתחת לכל ביקורת איני שותקת עוד.
שלחתי מכתב תלונה נזעם לחברה והם פנו אליי בהצעת מראה אחרת במקום השבורה.
תעשו לי טובה באמת! איני רוצה שום מוצר של החברה הזו יותר, היא מחוקה אצלי. אם מוצריה דורשים פג תוקף של שנתיים חבל על כל שקל שמושקע בהם. אם הייתי יודעת שישנה אולי רשלנות מצידנו אז אולי הייתי שותקת אך מדובר כאן בסכנת נפשות ממש. הבת שלי היתה מטר מהמראה ובנס לא ניזוקה.
מי בכלל משווק מוצר עדין כמראה עם פלסטיקים שיחזיקו אותו?!?!

אני דורשת פיצוי על עגמת הנפש ואדאג לכך שאנשים ידעו על איכות המוצרים הגרועה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה