פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב החברה להחזר כספי מלא של מוצר שהוחזר נושא התלונה:
חכם יוני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 6.10.09 רכשתי מטה זוגית בחנות איקאה בנתניה. המטה מצאה חן בעני בני והחלטנו לרכוש אותה.לנציג המכירות שלכם במקום הבארנו שהמזרן שקיים אצלנו הוא בגודל 140*190. הוא לא התייחס במיוחד להערה שלנו לגבי מידות המזרן, קבלנו ממנו את מספרי המיקום של המטה ונגשנו לשלם בקופה סך 2250 ש"ח.
למחרת פתחתי את האריזה של המטה על מנת להרכיב אותה ואז הסתבר לי שהמטה היא בגודל של מזרן 200*140 גודלה של המטה לא התאים למזרן ולממדי החדר.לכן החלטתי בו במקום לנתק את שלשת חלקי המטה שהורכבו יחדיו, והחזרתי חזרה לאריזתם המקורית.ברצוני לציין שחיבורי שלושת חלקי המטה לא מצריכים שום חיבורי ברגים, אלא החלקים מתלבשים בניהם אחד בתוך השני בעזרת אביזרים שהיו מותקנים בחלקי המטה.
ביום ראשון 11.10.09 הגעתי לחנות למחלקת שירות על מנת להחזיר את המטה.
נציג שירות לקוחות קבל אותי ובדק אם כל חלקי המטה קיימים לפי החשבונית והרישום במפרט. הוא שאל למה אני רוצה להחזיר את המטה ועניתי לא שהמטה לא עונה לצרכים שלי ולכן אני לא מעוניין בה.בנוסף אמרתי לא שברגע שהתחלתי להרכיב את המטה וראיתי שהיא לא מתאימה למזרן ולחדר החזרתי חזרה לאריזה את שלושת חלקי המטה. הוא פנה לאחת מהנציגות שלכם במקום, והיא אמרה לי שמאחר ופתחת את האריזה של המטה אין באפשרותי לקבל החזר כספי מלא של הרכישה .אלא רק 70% מהערך של הקניה.
הסברתי לה שלא עשיתי שום שימוש במטה,אלא רק התחלתי להרכיב את המסגרת. ומשראיתי שהיא גדולה מידי פירקתי חזרה והחזרתי לאריזה.כל ניסיונותי לנסות לשכנע אותה שזה לא מקובל עלי לשלם סך 30% מערך הרכישה ולהענש על פתיחת אריזה,היא עמדה בסרובה לשנות את החלטתה. בקשתי את מנהל השירות, היא פנתה לנציגה אחרת שלכם ותיאמה אתה על אותה הצעה שהוצעה לי בתמורה. שוב חזרתי והסברתי את הסיבה להחזרת המוצר גם היא טענה שאין מה לעשות ואמרה שזאת המדיניות שלכם.
המכסימום שהיא יכולה לעשות למעני, זה לזכות אותי בכרטיס אשראי ב-270 ש"ח עבור החלקים שלא עשיתי בהם שימוש.ולגבי המסגרת ששילמתי עבורה 1980 ש"ח יופתת לי 30% ואת היתרה אני אקבל כזיכוי לקנייה חוזרת.
שוב נתבקשתי להמתין לנציג נוסף שיקבל אותי ונסגור את העיסקה.
לאחר שראיתי שאין עם מי לדבר, החלטתי לקבל את ההצעה שהוצעה לי.
במהלך הוויכוח שהיה לי עם "אחראית השירות" בקשתי ממנה שתבדוק את חלקי המסגרת, שכביכול היו בשימוש, נענתי בשלילה.הודעתי לנציגה שלכם שעל אף הסכמתי לקבל את ההצעה שהוצעה לי, אני לא אוותר ואתלונן על המקרה הזה.

יצאתי בהרגשה שאני לא רצוי להיות לקוח שלכם וגזלו ממני 600 ש"ח.
מזה שנים אני ומשפחתי נוהגים לרכוש את המוצרים שלכם. אף פעם לא נתקלתי ביחס מהסוג המזלזל הזה בלקוח.אנשי השירות שעובדים במחלקת השירות שלכם אטומים ואין להם שום רגש ללקוח. התחושה היא של אכזבה גדולה מכם.
אני לא מבין למה החברה שלכם מענישה אותי ב-600 ש"ח על אריזה שנפתחה.
המטה הוחזרה לכם בשלמותה וניתן למכור אותה כפי שהיא.
אתם מבטיחים להחזיר מוצר באריזה מקורית ולקבל החזר מלא של הרכישה גם לאחר 90 יום. אני לא שמעתי על מישהו שהחזיר מוצר לאחר 90 או 60 או 30 יום
אתם מטעים את הלקוחות ומרחיקים אותם מכם.
במדה ולא אקבל חזרה את הקנס שהוטל עלי, אני ומשפחתי לא נקנה יותר בחנויות שלכם ואדאג לפרסם את הסיפור ולהפיץ אותו בחברה בה אני עובד.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
החזר כספי על סך 600 ש"ח פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה