פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר וגרוע ואי מתן זיכוי כספי כראוי נושא התלונה:
שרוני-שחיבר טל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחלף פולג, נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.2009 קניתי שולחן לפנית אוכל מק"ט 50116809 מהחברה.
לאחר כ- 3 חודשים בתאריך 16.11.2009 נשברה אחת מרגליו של השולחן וזאת מבלי שקיבל מכה כלשהי עקב חפץ או גורם פיזי אחר אשר היה יכול לגרום לשבר.
על כן, נראה כי המוצר שנמכר לי היה פגום אשרא לא סביר שלאחר 3 חודשים ישבר שולחן חדש לחלוטין מבלי כל סיבה.
אציין כי בעת הקניה נמסרה לי בגינו תעודת אחריות התקפה למשך 3 שנים מיום הקניה.
בעקבות כך, פנה בעלי באופן ישיר ופיזי בחזרה לסניף וגולל בפניהם את אשר התרחש ומשקווה לשירות ומענה הולם לפנייתו נדהם לגלות אטימות וחוסר רצון לסייע בצורה מביישת.
לאחר שפנה לפקידה העונה לשם טניה היא הוציאה לו זיכוי בגין העסקה לאחר שקיזזה 30% משווי הקניה המקורי אשר עמד על 845 ש"ח דאז וזאת בהתאם להתייעצות עם מנהל העונה לשם אלעד וייס, כאשר נשאלה לפשר פעולה זו בגינה ביצעו הנחה של 30% ובכך הוציאו זיכוי הנמוך יותר משווי העסקה המקורית ענתה הפקידה "כי ככה החלטתי".
גם לאחר פניות חוזרות ונשנות לקבלת שירות כראוי כפי שמחוייבים מתעודת האחריות לספק לי תעודת זיכוי מלאה סירבה הפקידה בכל תוקף.
כמו כן, סירבה לשוחח עימי בטלפון וכן סירבה להפנות את בעלי למנהל בכיר כאשר ביקש כן.
אבקש כי תוצא לי תעודת זיכוי כמתחייב על הסכום המלא על מנת למנוע ממני עוגמת נפש והפסד כספי שכן גם כך הכסאות הנלווים לשולחן נשארים ברשותי
לאחר שסרבו להחליף לי את השולחן לחדש מאותו הדגם שכן נמסר לי מהפקידה שהם מוכנים לספק רגליים חדשות בלבד לשולחן דבר שלא מקובל עלי בהחלט ונראה לא סביר שאסכים לכך שכן השולחן נמצא ברשותי כפי שציינתי 3 חודשים בלבד ועל כן ביקשתי מוצר חדש.
לאחר דיונים נראה כי המוצר הוא בעייתי שכן הוחזר מס' פעמים ע"י מספר רוכשים ולכן סירבו להחליפו והעדיפו לתת תעודת זיכוי כאמור.
אודה לטיפולך המהיר,
בברכה ותודה מראש

טל שרוני שחיבר

עגמת נפש סוג הנזק :
הוצאת תעודת זיכוי על הסכום המלא שבו נרכש המוצר. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה