פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ביזיוני ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחות ותיקים של רשת איקאה, הגעתי במיוחד לרשת על מנת לרכוש מטבח. נאמר לי בסניף שעלי לקבוע תור מראש עם מעצב, ולמרות אכזבתי-לא התווכחתי, חזרתי לביתי בחיפה, ודאגתי לקבוע תור ל -31.12 בשעה 16:00 (כשבועיים מאותו ביקור). ביום המיוחל לקח בעלי יום חופש, ויחד איתי ועם ביתי בת ה-3 חודשים הגעתי לסניף בדיוק בשעה המיועדת. נפגשנו עם מעצבת בשם אילנית, חמוצה ולא נעימה, שהבחינה שהגענו עם diskonkey ובו תוכניות המטבח, כמקובל בכל חברת מטבחים שמכבדת את עצמה, ומיד אמרה שאין אפשרות להכניסו למחשב, ולכן לא נוכל לקבל שירות. מיותר לציין שטלפונית לא נאמר לי כי עלי להגיע עם התוכניות מודפסות, והדבר אף לא מצוין באתר הרשת!! אך למרות זאת סרבה המעצבת בכל תוקף לתת שירות או לנסות לעזור לנו, למרות שהבינה שהגענו במיוחד מרחוק ופשוט חזרה ואמרה שאין מה לעשות, ואם נירצה נתלונן בשירות הלקוחות. כיתתנו רגלינו לשירות הלקוחות שנמצאים בסוף החנות, מרחק כ - 10 דקות מהמקום, ושם להפתעתנו הסכים מנהל שירות הלקוחות אלעד להדפיס את התוכניות עבורנו. המנהל התנצל על השירות הרע שקיבלנו במטבחים וביקש שנחזור לשם ונקבל שירות בשנית. על אף כעסנו הרב, והעובדה כי מיהרנו לחזור הביתה עם התינוקת, החלטנו לחזור ולקדם עניינים. בהגיענו היו במקום שני מעצבים אחרים, כאשר האחת טיפלה בלקוחות, והשני (עם מבטא ארגנטינאי) היה ללא לקוחות. כשבעלי פנה אליו לקבל שירות אמר ביובש 'אני עסוק'. למרות היחס הקר והמעליב גם כאן החלטנו להמתין עד שנותן השירות הזה יואיל בטובו להתפנות מעיסוקיו. המתנו כחצי שעה עם תינוקת בוכיה בעגלה, ואז הגיעה אילנית, המעצבת שקיבלה את פנינו בראשונה. סיפרנו לה שאלעד, מנהל שירות הלקוחות שלח אותנו, והיא ניראתה די המומה, ושאלה את המעצב העסוק אם הוא פנוי לקבל אותנו והוא ענה שלא. הסברתי להם שאני ממהרת, באתי מחיפה במיוחד, ואני מבקשת שלפחות יתקשרו לאלעד, כדי שלא נחזור אליו שוב, ויבררו את פשר העניין. אילנית אמרה שאין לה קו לשיחות. אמרתי לה שראיתי אותה קודם לכן מחייגת בטלפון הקווי שבמשרדם, אבל היא אמרה שהוא ממוען רק לחיוגים למנהלת שלה (כשסיפרתי זאת לאחר מכן לאחת מנציגות שירות הלקוחות בסניף, היא אמרה לי שזה שקר). בשלב זה התפרצתי ואמרתי שאני לא מתכוונת לוותר ואמתין עד שתחייג למנהלת שלה. היא המשיכה ביחסה המזלזל ואמרה שהיא לא מתכוונת להתקשר. שוב צעקתי שאינני מתכוונת לזוז מכאן והמעצבת השנייה שהיתה עד אותו שלב עם לקוחות צעקה 'תקראו למאבטחים' - כאילו מדובר באחרונת העברייניות. מיותר להגיד שכל הלקוחות הסתכלו כאילו מדובר בהצגה. בשלב זה ויתרתי.
אני רוצה לציין שמעולם לא הושפלתי כך בפומבי ומעולם לא זכיתי ליחס מבזה ומעליב כל כך מחברה שכל תכליתה מתן שירות. אני המומה ופגועה עד עימקי נשמתי. לתחושתי משהו רקוב מאוד בהתנהלות של החברה, ובסופו של יום, אני שמחה שבחברה כזו לא סגרתי עיסקת מטבחים כי אין לי ספק שהיחס הקלוקל לו זכיתי היה מופיע גם אז.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
התנצלות, הפקת לקחים, פיצוי פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה