פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה, אי מתן שרות והתעלמות בוטה מלקוחות נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת בערב הגעתי ביחד עם בעלי על מנת לקנות ארון ספרים וכורסא. לאחר סיבוב בחנות החלטנו, בעלי ואני, לרכוש שתי כונניות ספרים וכורסא. כאשר הגענו למחסן על מנת לאסוף את המוצרים גילינו כי הכונניות ארוזות באריזות ארוכות מאוד ולא ניתן להכניסן לרכב, הכורסא הייתה ארוזה באריזה קטנה ולכן לא הייתה בעיה. לאחר שאספנו את כל האריזות, כולל את הכונניות, פנינו לאיש השרות באזור המחסן ושאלנו אותו אילו אפשריות יש לנו על מנת להוביל את המוצרים לביתנו באלפי מנשה. איש השרות אמר שיש באפשרותינו להזמין הובלה (בעלות 5% מערך הקנייה משום שאנו גרים באלפי מנשה) או לחילופין להשאיל גגון מהחנות, איש השרות אמר לנו לפנות לשירות לקוחות והם יזמינו לנו הובלה. ובכן, החזרנו את המוצרים למחסן ופנינו לשירות הלקוחות.
בשירות הלקוחות להזמנת הובלה שאלתי את הפקידה אם ניתן לעשות הובלות ביום שישי והיא ענתה שאין שום בעיה, הם עושים הובלות עד 14:00 ביום שישי. כאשר רציתי לתת לה את שמות הפריטים שאנו מעוניינים לקנות היא הסבירה לי שקודם אני צריכה לשלם על המוצרים, להביא אותם אליה ורק אז ניתן להזמין הובלה. לכן, פנינו חזרה למחסן, אספנו שוב את המוצרים, חיכינו בקופה, שילמנו ופנינו שוב לאותה פקידה על מנת להזמין הובלה ליום שישי משום שבעלי ואני עובדים מ-8 בבוקר עד 20:00 ואין באפשרותינו לקבל את ההובלה אולם להפתעתי הרבה הפקידה הודיעה לי שהובלה תגיע 99% ביום ראשון אבל אולי ביום שני ואז המוביל יצור איתי קשר 3 שעות מראש. המומים, לאחר ששילמנו 1600 ש"ח! ביקשתי מהפקידה להזמין הובלה ליום שישי משום שאנחנו לא יכולים להושיב מישהו אצלנו בבית ביום ראשון ושני כל היום בהמתנה למוביל ושהסכמנו לשלם רק לאחר שהיא אמרה שאין בעיה להוביל ביום שישי! הפקידה הסבירה לי שאין אפשרות לתאם הובלה מראש משום שאין להם איפה לאחסן את המוצרים שכבר שילמתי עליהם! לאחר ויכוח ממושך שבו ניסינו להבין מדוע הפקידה אמרה שהם עושים הובלות ביום שישי אולם שכחה להשלים את שאר המשפט שלא ניתן להזמין הובלות מראש גילינו שבמקום למצוא פתרונות פשוט התעלמו מאיתנו. לאחר כמה דקות פנה אלינו אחד העובדים והסביר שיש באפשרותינו להשאיל גגון וכל שעלינו לעשות הוא לפנות לפקידה ליד והיא תטפל בהכל. פנינו לפקידה ליד וביקשנו להשאיל גגון אולם לאחר שנודע לפקידה כי יש לנו רכב מסוג יונדאי גטס, הודיעה לנו כי אין לה גגון המתאים לרכב! מיואשים ומותשים שוב ניסינו למצוא פיתרון כיצד נוכל להוביל את המוצרים שכבר שילמנו עליהם לביתנו, לאחר כמה דקות פנתה אלינו עוד עובדת ולאחר שסיפרנו לה שוב את כל הסיפור הפתרון שהיא הציגה בפנינו היה "אין בן משפחה שיכול להיות בבית מחר??" הסברנו לה שלא משום שכולנו אנשים עובדים! העובדת פשוט הסתובבה והלכה! לאחר כמה דקות פנתה אלינו עוד עובדת, וביקשה שוב להבין מה הבעיה, לאחר שהסברנו שוב כי אין שום פיתרון כיצד להוביל את המוצרים שכבר שילמנו עליהם אלינו הבייתה למעט לקחת יום חופש הפתרון שהציעה העובדת היה "אין אף אחד שיכול להיות בבית מחר?" הסברנו שוב שלא ושאלנו מדוע אין גגון שאנחנו יכולים להשאיל? היא הסבירה כי היא יכולה לתת לי גגון אוניברסאלי אולם אם המוצרים יפלו בדרך זה על אחריותנו!!!!! לאחר כמה דקות פנו אלינו שוב ושוב עובדים שונים ומשונים ושאלו אותנו כיצד אין אף אחד שיכול להיות בבית ביום ראשון מהבוקר עד אחר הצהריים?? לבסוף כולם התעלמו מאיתנו ונשארנו באמצע החנות עם עגלה מלאה מוצרים וללא פיתרון כיצד לקחת אותם הבייתה. מושפלים, החלטנו לשלם על הובלה שתוביל את המוצרים אל חמותי, שבכלל לא גרה באלפי מנשה!, כדי שהמובילים יוכלו לשים את המוצרים אצלה בחצר משום שגם היא לא בבית בשעות האלה. החלטנו לקחת איתנו את הכורסא ואת מעט הכבוד שנשאר לנו ושאלנו אם אנחנו יכולים לקחת את העגלה לרכב משום שהכורסא מאוד כבדה ומשום שלא ניתן להביא את הרכב קרוב לחנות משום שיש פקק של אנשים שמחפשים חנייה, העובדת בשירות הלקוחות אמרה שאין שום בעיה, שניקח את העגלה לרכב ואף העובדים יעזרו לנו להעמיס את הכורסא על האוטו אולם כאשר יצאנו עם העגלה מהחנות קפצו עלינו שני עובדים ואמרו לנו שאנחנו לא יכולים לקחת את העגלה! לאחר שבעלי הסביר להם כי אמרו לנו שאנחנו יכולים לקחת את העגלה והם אף אמורים לעזור לנו החליט העובד כי ילך איתנו עד לאוטו משום שאוסר לנו לקחת את העגלה אולם משום שראה שאנחנו מושפלים ומרוטים החליט לאפשר לנו לקחת אותה בילוי שלו וכך הוא ליווה אותנו עד לרכב ולקח את העגלה.



אי מתן שירות מלא סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה