פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינותו של יועץ במחלקת מוצרים למטבח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 1 מרכז עסקים מעויין שורק כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה' יצאנו לבדוק מה יש לאיקאה להציע בתחום קולטי האדים למטבח. ניגש אלינו נציג חביב בשם דייויד ונתן לנו חוברת קטנה של מוצרי חברת KUPPER שעובדת עם איקאה. בחוברת חסרים פרטים טכנים על המוצרים ולגביהם שאלנו את דייויד.
התעניינו בעצמת השאיבה של קולט מסוג SPRINT_LINE שהינו דגם ייחודי להתקנה מתחת לארון, שקיים בתצוגה (אך אינו מחובר לחשמל !! בניגוד לדגמים האחרים !!).
דייויד טען שעוצמת השאיבה הינה 1000 מק"ש וכשהעלינו ספק, בשל גודלו של המכשיר, הוא אישרר את טענתו שהמכשיר הינו בעל הספק של 1000 מק"ש.
התעניינו גם בדגם שנקרא אצלם RS-610 - דייויד טען שעצמת השאיבה שלו הינה 1100 מק"ש.

ובכל זאת נשמע לנו קצת מוזר והחלטנו לברר על כך באינטרנט ואצל היבואן "קופר יבוא 1992 בע"מ"
הבירור שלנו העלה שעצמת השאיבה של המכשיר הראשון הינה 450 מק"ש בלבד !! הדגם השני, שאינו מוכר תחת השם RS-610 (רק באיקאה נתנו לו את השם הזה, "בשוק החופשי" הוא נקרא GLASSBOW) - עצמת השאיבה שלו הינה 890 מק"ש בלבד !!

זוהי הטעיית צרכנים מכוונת ! לא נשכח ולא נסלח ! איקאה תשלם ביוקר על השקר הזה!

התראה ואזהרה ורישום ההונאה בתיק האישי של העובד. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה