שירות לקוחות נוראי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי הובלה והרכבה לרהיטים שקניתי. בקבלת ההרכבה שנשלחה אלי בפקס, בשל תתקלה במחשב, נעדר אחד הרהיטים. התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לסדר את זה- והמתנתי 15 דקות עד ששירות לקוחות ענו. ביום שבו היתה ההובלה אמורה להגיע, אמרו שיתקשר שעתיים קודם , בין 10 לארבע. בשעה שתיים הוא עוד לא התקשר, התקשרתי למ"ס הטלפםון שנתנו לי, אחרי שעה שכל הזמן היה תפוס, מסרו לי את הטלפון של המוביל, שטרק לי את הטלפון בפנים בטענה ש"איקאה אשמים שהוא עובד קשה ועוד לא היה לו זמן להתחיל להוביל" התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה, שם המתנתי 33 דקות !!!!למענה, הסברתי את הבעיה וביקשתי דבר עם האחראית. דחופה לי ההובלה, שכן לאחר מכן אמורים להגיע אנשי ההרכבה...השארתי את הפרטים, אך לא חזרו אלי...לא חוזרת לשם!
|
עוגמת נפש, יום עבודה |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|