|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שני 19 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי כמה מוצרים בחנות. הזמנתי הובלה והרכבה. בבית נוכחתי לדעת כי נפלה טעות בהזמנה להרכבה, והתקשרתי כדי שיתקנו את הטעות. חיכיתי 20 ד' למענה אנושי בטלפון.
היום היו צריכים להגיע המובילים עם הסחורה. כמובן שלא היגיעו בשעה היעודה. התקשרתי לחנות : לאחר המתנה מורטת עצבים של 37 ד' כן, זה הזמן של המתנה למענה, ובספו של דבר הגיעו הרהיטים באיחור ניכר.
לא יעלה על הדעת שחנות כמו איקאה צריך להמתין שעות כדי לברר משהוא .
בטלפון.
יתרה מזו, אתה מסיים את הסיבוב בחנות באפיסת כוחות לגלות, שהארון שקנית - הגלגלים לא נמצאים כרגע, התקשר בעוד כמה ימים לברר מתי יהיו.
כן בזבז עוד יום עבודה רק כדי לברר שהגלגלים עדין לא הגיעו.
אין לי כל ענין להמשיך ולבקר בחנות זו.
|
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
איקאה |
שם ותפקיד: |
נציג שירות הלקוחות של איקאה שוחח עם הלקוחה, התנצל בפניה והסדיר עימה את הנושא לשביעות רצונה. |
תגובה: |
נציגי שירות הלקוחות של איקאה עושים כל שביוכלתם בכדי למנוע אירועים מסוג זה. |
פתרון: |
|
|
|