פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא היה ניתן להחזיר מוצר פגום נושא התלונה:
בן אליעזר קלודין בן אליעזר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/5 רכשנו ספה על סכום 6600 ש"ח , ביום רביעי התקנו את הספה,
במהלך הסופשבוע הבחנו שהחוטים פרומים בתפירה של הספה ועל פניו זאת רק ההתחלה של הפרימה, רצנו חיש מהר לסניף ביום ראשון על מנת להצהיר ולהחזיר שהמוצר פגום - ואנחנו רוצים להחליפו. אך נענו בשירות מחפיר - מנהלת שירות הלקוחות טענה שזאת איכות התפירה ועל כן המוצר איננו פגום - ומכיוון ואנחנו פתחנו את האריזה היא יכולה לתת לנו זיכוי של המוצר ב 30 % פחת , כלומר איבדנו 2000 ש"ח על מוצר שהגיע אילנו פגום. לא היה עם מי לדבר בסניף - וזאת לאחר שניסיתי לשלוח גם את מפרט הפגמים במייל לשירות הלקוחות. חזרנו הבייתה עם הראש בריצפה ועם ספה פרומה.....צילמתי את הספה ואת כל החוטים המבצבצים ממנה.. מה עלי לעשות כרגע לספוק ששלמתי כמעט 7000 שח על מוצר פגום - איפה חוק להגנת הצרכן פה יכול לעזור לי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על מוצר פגום פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה