פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שגיאה בביצוע ההזמנה, קבלת מוצרים פגומים וטיפול לקוי בבעיהb נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31 למאי 2010, הגעתי לסניף איקאה בראשל"צ,
לאחר פגישה ארוכה עם מעצבת מטבחים, אשר סיפקה לי דף מפורט עם כל הפריטים הנדרשים, נתבקשתי להגיע לדוכן אחר, בו רוכשים את המוצרים.
הפקידה בדוכן זה, הקלידה את המוצרים אל המחשב וחייבה את כרטיס האשראי שלי.
בשלב זה, הפריטים מופיעים בחשבונית עם שמות מקוצרים, כך שגם לפקידה אין שום מושג מה מופיע בחשבונית שזה עתה סיפקה לי (חוץ מהעובדה שהיא גם לא מבינה בחלקי הארונות למטבח היות והיא בהגדרה לא מעצבת מטבחים)
לאחר מכן, ניגשים לדוכן נוסף בו מזמינים משלוח והרכבה של המטבח (עד כה נדרשתי לעבור ב-3 דלפקים שונים, וקיבלתי שירות מ-3 אנשים שונים)
נאמר לי כי ההובלה תתבצע בשבוע שלאחר מכן ביום ראשון וההרכבה ביום שני.
ההובלה אכן הגיעה זמן,
למחרת ההרכבה אכן הגיעה בזמן, אך במהלך ההרכבה, המרכיב מסר כי קיבלתי מוצר אחר במקום הדרוש לו, אשר הופיע בתוכנית המטבח (קיבלתי ארון עליון נוסף במקום ארון תחתון) ואין באפשרותו לסיים את ההרכבה.
בנוסף, 2 דלתות הגיעו פגומות ונדרשת החלפתן.
לאחר שיחות ארוכות עם שירות לקוחות, והמתנה של מספר שעות, נמסר לי כי ביום למחרת יגיעו מובילים עם הפריטים הדרושים, אך בשלב זה דרשה הפקידה כי יחייבו אותי על הפריטים החדשים, כאשר בהמשך אקבל זיכוי על הפריטים הישנים, ועוד הסבירה כי הפריטים החדשים עולים יותר, ונדרשת תוספת של עוד כמה מאות שקלים להזמנה.
למחרת, אכן הגיעו המובילים עם חלק מהפריטים, כאשר נותרו מדפים להחלפה.
שוב, לאחר שיחות ארוכות עם שירות הלקוחות נמסר לי שהמרכיב יגיע ביום למחרת עם המדפים,
למחרת, לאחר המתנה של מספר שעות, נמסר לי כי המרכיב לא יוכל להגיע באותו היום שתוכנן אלא רק למחרת.
לבסוף ההזמנה אכן הושלמה, אך נכון לזמן זה, עוד לא קיבלתי זיכוי על אותם מוצרים שהוחזרו לחנות, כפי שהובטח לי.
בנוסף, בעקבות הטעויות והטיפול בהזמנה שלי, הפסדתי כמעט יום עבודה שלם.
(יום הובלה נוסף -החזרת מוצרים לקויים / לא מתאימים וקבלת המוצרים החדשים + יום הרכבה נוסף)

בשירות הלקוחות נמסר לי כי לא מגיע לי כל פיצוי על הזמן שאבד לי והשירות ניתן בחנות, ומבחינתם עצם העובדה ששלחו לי מוביל נוסף ומרכיב נוסף, פותרת את הבעיה.

לסיכום,

לדעתי, השירות שניתן לי באיקאה בסניף ראשל"צ היה לא מקצועי, בזוי ומתחת לכל ביקורת.
הפסדתי שעות בהיקף של יום עבודה שלם ונגרמה לי עוגמת נפש רבה.

כנראה שמה שבא בזול, עולה ביוקר....

עוגמת נפש סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה