פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחליף חלק בתקופת האחריות נושא התלונה:
פינקל לילך שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' גיבורי ישראל 1, א.ת.פולג, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-26/12/2009 רכשנו באיקאה מיטה זוגית אספלונד (995 שקלים). כעבור 7 חודשים מצד המיטה נפל חלק מהדופן. זה כמובן היווה פגיעה גם במראה חיצוני וגם בבטיחות. התקשרנו לשירות לקוחות ונאמר לנו לבוא להחליף. פירקנו אותה ונסענו להחליף. איקאה נותנת על מוצריה שנתיים אחריות, אז היינו בטוחים שנקבל את החלק בלי תשלום ועוד נקבל התנצלות על עוגמת נפש. להפתעתנו הרבה, איקאה דרשה 150 שקל עבור חלק זה, בטענה ש"לא נעשה במיטה שימוש סביר". כמובן, שבמיטה נעשה שימוש סביר בלבד על ידי זוג די רזה. מאוד הופתענו ממדיניות של הרשת ואנחנו לא מעוניינים לבזבז שם שקל נוסף. אומנם, איקאה הרוויחה 150שקלים אך הפסידה לקוחות. היינו מצפים מרשת להחזיר לנו את 150 שקל האלה, הרי לא עברה אפילו מחצית מתקופת האחריות !
צילומים של הנזקים של דופן המיטה יישלחו במידת הצורך
כספי סוג הנזק :
היינו מצפים מרשת להחזיר לנו את 150 שקל האלה, הרי לא עברה אפילו מחצית מתקופת האחריות ! פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה