פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקחות ברכישת ספה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על הטעיית צרכנים של חנות הרהיטים איקאה.
לפני כ 7 שנים רכשתי ספה בחנות אשר אחד מיתרונותיה הבולטים היה שיש לה ריפוד הניתן להסרה ולהחלפה כאשר הוא מתבלה.
במעמד הרכישה הובטח לי שאוכל להגיע בכל שלב ולרכוש כיסוי חלופי.
כיום, לאחר מספר שנים שהספה שרתה אותי נאמנה, הריפוד התבלה ורציתי להחליפו.
פניתי לחנות על מנת לממש את האפשרות להחלפת הריפוד כאמור אולם בשירות לקוחות אמרו לי כי לא ניתן לעשות זאת מאחר ואין להם את הריפוד במלאי יותר.
לפי מנהלת שירות הלקוחות בחנות הגברת אורטל מזרחי, ההבטחה להחלפת הריפוד תקפה רק לשנתיים של האחריות על הספה ולאחר מכן אין שום דרך להבטיח כי יהיה ניתן להשיג ריפוד עבור הספה.

מאחר ומדובר ברהיט אשר אמור להחזיק מספר רב של שנים ובדרך כלל לא מחליפים ריפוד או ספה כל שנתיים, מדובר בהטעיית צרכנים אשר רוכשים מוצר בידיעה שיוכלו לחדש אותו כאשר בפועל לא ניתן לממש זכות זו.
כשהתחלתי לברר את הנושא התברר לי כי לקוחות רבים נפגעים מבעיה זו ונאלצים לרכוש בשל כך ספה חדשה או ללכת לרפד פרטי כפי שהציעה הגברת מזרחי.
מיותר לציין כי תשובה זו אינה מקובלת עלי לאור המפרט אותו הציגו לי בחנות וההבטחה במעמד הרכישה כי המוצר מתאפיין ביכולת להחלפה קלה ופשוטה של הריפוד.
אודה לכם אם תטפלו בנושא זה.

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה