|
|
|
|
|
|
איכות מתפרקת |
נושא התלונה: |
אופיר יהודית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשנו שידה שלוש מגירות דגם BIRKELAND
לקחנו אותה מאיקאה בראשון לציון לבאר שבע ולמחרת הרכבנו אותה בעצמנו. בעלי הרכיב לנו את כל הרהיטים בבית (נגר חצי מקצועי) ולא קרה מקרה שמשהו התפרק וכד'.
מיד כשהזזנו אותה למקום שייעדנו לה השידה החלה להתפרק, חיזקנו את החיבורים ומאז יום לאחר יום כשפותחים את אחת המגירות כאילו הצדדים של השידה נפתחים והמגירות נופלות.
לפני כשבוע נמאס מהמצב והזמנו נגר שיסדר אחת ולתמיד, הוא הוסיך ברגים וחיזק הכל והיום שוב השידה התפרקה!!
יש לציין שעד כה הייתי לקוחה מאוד מרוצה של איקאה, אך אף פעם לא קניתי משהו שדורש הרכבה אלא רק מצעים, וילונות כלי בית וכד'.
מאוד התאכזבתי מהאיכות ובעיקר מהבלגן שנוצר לי בבית. (השידה היא בכניסת הבית!!)
|
ובעיקר עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שישלחו נגר משלהם שייתן פתרון קבע לשידה המתפרקת/ החזר וקבלת שידה אחרת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|