פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/09/2010 רכשתי מאיקאה שלושה כסאות במחיר 275 ש"ח לכיסא סך כל הקנייה 825 ש"ח. נתין לראות את המוצר בקישור הבאה

http://www.ikea.co.il/?catid={38BEB3C4-9081-4198-A2BD-FEEDB7D04F00}&details_type=1&itemid={CBC98753-0BB3-4F91-B827-5FF6426A0DAF}

הכיסא עשוי מהחומרים הבאים: מסגרת רגל: פלדה, ציפוי כרום משענת גב/ מושב: פורניר ליבנה, צבע אקרילי.

כפי שכתוב באתר הוראות הטיפול בכיסא : יש לנקות בעדינות בעזרת מטלית ספוגה בחומר ניקוי נוזלי עדין. נגב לייבוש בעזרת מטלית רכה.

למוצר זה מצורפת תעודת אחריות של שנתיים. הגעתי השבוע לסניף נתניה להחזיר את הכיסאות מכיוון שמסגרת הרגל ברזל התחילה להחליד וכידוע חלודה ברגע שהיא מופיעה היא בזמן קצר מתפשטת על כל האובייקט. החלודה נמצאת לא רק על כיסא אחד אלא על כל הכיסאות, כלומר מוצר זה פגום מיסודו. ולא שנעשה בו שימוש אשר חורג ממה שרשום בהוראות הטיפול לכיסא כפי שמפורסם באתר.
הכיסאות בשימוש רק בבית (לא גינה או חצר).

בשרות הלקוחות של איקאה החליטו שהם לא מסכימים לתת לנו זיכוי מלא על המוצר על אף שיש אחריות של שנתיים על המוצר וזאת מכיוון שבתעודת האחריות רשום בסעיף 5 שהאחריות כפופה לכך שהנזק לא נגרם כתוצאה משימוש בחומר לא מתאים או כתוצאה מנזקי מים או נוזלים ולחות. ראשית לא נעשה שום שימוש בחומר לא מתאים חוץ משימוש בסמרטוט לח בדיוק כפי שכתוב בהוראות השימוש. ישנה כאן סתירה בין הוראות השימוש לבין אחריות המוצר. ושנית אך אפשר לבקש שמוצר לא יהיה חשוף ללחות כאשר במדינתנו אנו בחום של יולי - אוגוסט ישנם ימים של 80% + לחות. זה כמו לבקש להחזיק כדור גלידה באוגוסט ולבקש שלא ימס. וכמחווה שירותית רצו לתת לנו אך ורק 50% החזר על כסאות אלו כלומר 412.5 ש"ח.

דברתי עם נציג השרות וקבלתי מס' פנייה 2860310 לאחר מכן עם מנהל השרות ובסוף עם נטלי מנהלת המשמרת. אף אחד לא הסכים להחליף לי את המוצר או לתת לי זיכוי מלא על המוצר. משם התבקשתי לפנות בכתב למנהל השרות מר' אליק קפלן.

אשמח להתערבותכם בסוגיה זו כדי שאוכל לקבל זיכוי או מוצר זהה תקין.

בברכה,

יעקב חג'ג'

כתובת :

הרב ריינס 9/6
נתניה 42475

טלפונים :

09-8941564
054-4894156
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי או מוצר זהה תקין פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה