פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות , רכישה באיקאה ושירות לקוחות מהגהינום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי לשתף אתכם בטעות שעשיתי
חרגי ממנהגי ולבקשתה של רעייתי ביצעתי קניה באיקאה נתניה .
רכשתי 6 כסאות בעלות של 85 ש"ח כל אחד.
להפתעתי "רק" כסא אחד היה פגום.
נסעתי היום לחנות בנתניה , מרחק של מעל 80 ק"מ מביתי על מנת להחליף את הכסא שעלה 85 ש"ח.
בשירות הלקוחות המזוויע שלהם אמרו שהם קודם בודקים ורק אח"כ מחליטים.
הכסא נלקח ובמשך 30 דקות המתין חסר אונים על דלפק הקבלה כאשר מדי פעם מגיע פועל משועמם של איקאה, מתבונן בכסא , מעביר ליטוף וממשיך בדרכו.
כאשר העזתי ברוב חוצפתי לשאול כמה זמן עלי להמתין נענתי כמה שצריך.
ציינתי בפני הפקידה שאני ממהר והיא הציעה שאסע ואחזור מאוחר יותר .
כאשר אמרתי שאני גר כ 80 ק"מ מהחנות , אמרה בעיה שלך , תמתין
לאחר 30 דקות , סבלנותי פקעה , הכסא נותר מיותם על הדלפק .
ביקשתי לקבל זיכוי ופקידה העונה לשם אנה שציינה שהיא מנהלת המשמרת אמרה בקול אגרסיבי תמתין או תלך.
אנחנו לא מזכים אלא רק מתקנים .
ביקשתי לראות את מנהל החנות , נענתי בשלילה
ביקשתי לדבר עם מישהו אחר , נענתי בשלילה תוך שהיא מפנה את גבה אליי .

אסור אסור אסור אסור אסור אסור לקנות ברשת הזאת.

היום אלך ואקנה 6 כסאות מחברת כתר, הם עולים יותר אבל השירות שווה את הכסף.
אני לא אשוב לאיקאה גם במחיר מריבה משפחתית .

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה