פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת מוצר שגוי. התנערות מאחריות ושירות מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יומיים כשתי באיקאה סלון בסכום של 5500 ש"ח. כמובן שזה נקנה בתשלום אחד מאחר והם לא מאפשרים תשלומים ללא ריבית, ומרגע שגוהץ כרטיס האשראי התחילה מסכת התייחסות מתחת לכל ביקורת. השירות בדלפק קבלת המוצרים היה לא יעיל ונעשה בפנים חמוצות, בהובלה שכחו לסרוק מוצר אחד, ולמחרת, לאחר שאמא שלי לקחה יום חופש בכדי לקבל את הסלון הגעתי בערב בשביל לגלות שקיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי. שילמתי למרכיב שהבאתי, למרות שלא היה מה להרכיב, ומאחר ושירות הלקוחות שלהם סגור אחרי 6 (לא יודעים שאנשים עובדים??) נאלצתי להמתין לבוקר ומיד כששרות הלקוחות נפתח התקשרתי. נאמר לי באדישות על ידי אושרית ש'יטפלו בזה אבל זה לא יגיע היום' פעם אחר פעם ולמרות שהובטח לי שמנהל יחזור אלי כעבור 3 שעות זה לא קרה. לאחר שהתקשרתי מספר פעמים במהלך היום, חזרה אלי נציגה ב3 בצהריים, רק בשביל לומר לי שההובלה תגיע מחר (עוד ערב על הרצפה!!) ושפיצויים אינם מן הנוהג אצליהם. אז ספגתי חצי יום חופש, תשלום שווא למרכיב, 2 ערבים על רצפת הסלון ללא ריהוט, עגמת נפש, אבל - פיצוי זה לא בנהלים שלהם. וטעויות כן בנוהל?? בחרתי לקנות באיקאה, למרות המחירים הגבוהים שם, בגלל שרציתי אמינות, אחריות ובראש ובראשונה שירות. התבדיתי והתאכזבתי. נותרתי עם תחושה שהם רואים בלקוח כרטיס אשראי בלבד, ומרגע שבוצע החיוב הלקוח מהם והלאה. בושה לחברה בסדר גודל שכזה!
+עלבון + בזבוז זמן + כספי סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה