פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיור Lillangen נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה פולג כתובת:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2010 רכשתי באיקאה נתניה כיור וארון אמבטיה מסוג Lillangen. האמת היא שהיצוב המיוחד של הכיור הוא זה שמשך את תשומת ליבי בנוסף לזה שאני יכול להרכיב אותם לבד ללא תוספת עלות של מרכיב. לאחר שימוש של כחודש ככיור מרכזי בחדר אמבטיה בו משתמשת כל המשפחה, ראיתי כי צידי הארון (שעשוי סיבית) החלו להתנפח. הבעיה נבעה מעיצוב המיוחד (והבעייתי) של הכיור בו החלק האחורי הקרוב לקיר מורכב שני שקעים ללא ניקוז ולכן מים שמטפטפים לשם כתוצאה משטיפת ידיים או שימוש בסבון הנוזלי שנמצא באחד השקעים מצטברים ונוזלים לצידי הארון סיבית. פניתי לאיקאה ואחרי מספר טלפונים אישרו לי להחליף את צידי הארון (כלומר נתנו לי שתי לוחות צד חדשים) אום החלפתי ואף ניסיתי לאטום טוב. אולם הבעיה כמובן המשיכה שכן הבעיה היא בעיצוב ולך תגיד לילד בן שש לא לטפטף מים שהוא שוטף ידיים או מצחצח שיניים. פשוט זה הפף למטרד בו אני כל הזמן צריך ליבש את השקעים. אולם גם כך מים חלחלו ושוב התנפח הארון סיבית. עכשיו כבר פניתי לאיקאה בבקשה להחליף את הארון בארון דומה אך בעיצוב סטנדרטי וכן ביקשתי שיעשו את ההחלפה (פירוק והרכבה).
כמובן שחזרו אלי משירות לקוחות מהר אבל הציעו שוב להחליף את צידי הארון - סרבתי. אחרי כן חזר אלי אחראי והסביר שהוא מוכן לתת לי זיכוי חלקי בלבד ושמעולם לא שמע על הבעיה הזאת ושאני הראשון שמתלונן - שוב סרבתי.
אני די בטוח בצידקתי שכן הבעיה אמיתית ונובעת מתכנון לקוי של המוצר. אני מבין שהוא נמכר בכל העולם ושאיקאה חברה אחראית אך מבחן התוצאה פה הוא נכשל ולכן שוקל תביעה קטנה בעיקר כיצוג לכל איו שאיקאה נפנפה בנושא זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הארון והכיור בדגם אחר נורמלי כולל פירוק והרכבה פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה