פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת ספה פגומה ויחס מחפיר משרות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רשל"צ כתובת:
רשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי ספה + שזלונג באיקאה.
לאחר שהובלתי אותה מרשל"צ לקיבוץ מפלסים בדרום גיליתי שאחת ממשענות הצד פגומה ולא ניתן להרכיב את הספה.
חזרתי שוב לאיקאה על מנת להחליף את החלק הפגום כשהגעתי שוב לקיבוץ בדרום גיליתי שקיבלתי את החלק הלא נכון.
לאחר עשרות טלפונים והבטחות שיחזרו אליי והמתנה של כחודש ימים הגיעה המשענת עם חברת שליחים שעובדת עם איקאה (שגם איתם היו המון תקלות)
ומאיקאה הובטח לי שיגיע איש שרות להתקין את החלק...
לאחר המתנה של כשבועיים הגיע איש השרות והגיע למסקנה שהספה עצמה פגומה ונסע לדרכו והשאיר אותי עם ספה לא מורכבת בשלמותה ושלוש מעשנות צד שזרוקות לי בסלון בדירה של 30מ'.
ושוב לאחר דין ודברים ארוך עם שרות הלקוחות של איקאה והמתנה של עוד כשבועיים לכל הפחות... הובטח לי שתישלח לי ספה חדשה + הרכבה.
לאחר זמן מה הגיעו אנשים השרות של איקאה עם הספה... ותנחשו מה? ללא השזלונג (בקיצור לא מה שקניתי, אין ספה) ושוב הם נסעו לדרכם והשאירו אותי באותו המצב (מחסן של איקאה).
לאחר הסיטואציה הזאת החלטתי שאני רוצה להחזיר את המוצר ולקבל את הכסף בחזרה, נאמר לי משרות הלקוחות שאין שום בעיה ויבואו לקחת את הספה בתוך שבועיים... ואז יוחזר לי הכסף במלואו (בנתיים קניתי ספה חדשה).
מאז עבר כמעט חודש... ולאחר 3 פעמים שקבעו איתי משרות הלקוחות שבאים לקחת את הספה וכמובן שלא הגיעו הספה עדין אצלי בסלון כולל המשענות, והספה החדשה שקניתי שכבר הגיעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי + לקיחת הספה באופן מידי ואופציה לתביעות קטנות. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה