פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול קנינו באיקאה ראשון לציון שולחן ילדים (סנסד שולחן ילדים קוד פריט 40147180) לבית החדש כחלק מקניות רבות שביצענו במקום. הגענו לביתנו וניגשנו למלאכת ההרכבה. להפתעתנו, נדהמנו לגלות שהברגים שהגיעו עם המוצר קצרים מדי ולא מתאימים. למחרת התקשרה רעייתי, לימור, לשירות הלקוחות של איקאה ונאמר לה שעלינו להגיע בעצמנו לחנות כדי שיחליפו לנו את המוצר. הדבר כלל לא מקובל עלינו, בעיקר משום שאתמול לקחתי במיוחד יום חופש מהעבודה לצורך "מסע הקניות" באיקאה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה במוצר חדש תקין שיובא אלינו לביתנו. את ההרכבה על איקאה לבצע עבורנו. כמובן שאנו דורשים שהדבר יעשה ללא חיוב נוסף. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה