פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרון לא לשביעות רצוני נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי כיריים גז זכוכית לפני כארבעה חודשים מחברת איקאה, לפני כחודש גיליתי לזוועתי שראש הגז הגדול התעוות בצורה הזוייה, פניתי לאיקאה הפנו אותי ליצרן קופר, פניתי לקופר נתנו פיתרון של החלפת הראש בלבד, הסברתי שאין סיכוי שאני לוקחת שוב סיכון שהבעיה תקרה ולכן אני דורשת החזר כספי, היצרן מסרב ואיקאה מתנערים מאחריות, אשמח לפתרון יעיל, תודה
כספי סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה