פתרון לא לשביעות רצוני |
נושא התלונה: |
יום רביעי 10 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי כיריים גז זכוכית לפני כארבעה חודשים מחברת איקאה, לפני כחודש גיליתי לזוועתי שראש הגז הגדול התעוות בצורה הזוייה, פניתי לאיקאה הפנו אותי ליצרן קופר, פניתי לקופר נתנו פיתרון של החלפת הראש בלבד, הסברתי שאין סיכוי שאני לוקחת שוב סיכון שהבעיה תקרה ולכן אני דורשת החזר כספי, היצרן מסרב ואיקאה מתנערים מאחריות, אשמח לפתרון יעיל, תודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|