שירות גרוע ביותר, אספקת צייוד פגום והבטחות ללא כיסוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשנו ספה. במהלך הרכישה היינו צריכים לחכות זמן לא סביר בגלל כל מיני ענינים לוגיסטים לא ברורים (הרי הזמנו משלוח). לאחר מספר ימים קיבלנו את הספה, אבל כשפתחנו את הקרטונים הסתבר שיש המון פגמים בחלקים שצריך להרכיב (קרע, שבר קטן, ואיזורים עם צבע צהוב בכריות - כמו שיש בכריות בנות 20 שנה...
שהתקשרתי (להשיג את שירות הלקוחות לוקח חצי שעה בממוצע) אמרו שאין במלאי (למה מוכרים הכל, צריך להשאיר חלקי חילוף???) את הספה וזה צריך להגיע מחו"ל עוד שבוע. הבטיחו לתאם איתי הובלה באותו היום, אבל לא התקשרו! בשיחה האחרונה איתם (הם לא מתקשרים אלינו, אנחנו אליהם) ולאחר שהמתנתי 50 דקות הם אמרו שיתכן וסוף סוף הגיע למלאי, ואז השיחה נותקה. הנציגה שוב לא חזרה אילנו. כך זה מתנהל כבר יותר משבועיים, כל הסלון שלנו תפוס ע"י הקרטונים הגדולים של הספה הפגומה, כבר לא יודעים מה לעשות, לא שיערנו שאיקאה מתנהלת ככה.
|
זמן, אספקה פגומה, יחס לא הולם. |
סוג הנזק : |
החלפת הספה בהקדם, התנצלות ופיצוי על ההתנהגות הנ"ל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|