אי קבלת מוצר שנרכש |
נושא התלונה: |
יום שלישי 19 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון, רח' היוזמה 1 |
כתובת: |
איקאה ישראל ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים רכשנו שולחן וארבע כיסאות מחברת "איקאה". בתום הרכישה המוצר לא נמצא במלאי ולכן התחייבה החברה לשלוח לנו לביתנו על חשבונם.
מאז אנו מחכים למוצר ולא זוכים לקבלו. יום יום אנו מתקשרים ל"איקאה" ולחברת ההובלות "דרור" לבירור המקרה, אך התשובות המתקבלות הן "בעוד שבוע, מחר, פנייתכם בטיפול, המוצר הגיע בטעות לאילת...", ואין קשר בין הנאמר למציאות.
ביקשנו לדבר עם נציג בעל סמכות גדולה יותר אך לא נענינו.
אין עם מי לדבר, הכסף שולם והמוצר לא ברשותנו.
חשוב לציין שהתחתנו לפני שלושה שבועות, ובעת הרכישה ווידאנו שהמוצר יגיע תוך מספר ימים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
משלוח המוצר לביתנו במיידי, ופיצוי על הנזק הכלכלי ועוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|