מוצרים שאינם במלאי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשלצ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יולי רכשתי מטבח מחברת איקאה,
בעת רכישת המטבח נאמר לי שחלק מהמוצרים חסרים במלאי והאספקה שלהם תהיה בעוד כשבוע וחצי (תחילת אוגוסט).
רכשתי את המטבח בעלות של כמעט 30,000 ש"ח לאחר שהובטח לי כי כל מלאי המוצרים יחודש עד תחילת חודש אוגוסט לולא היה נאמר לי אחרת לא הייתי רוכשת כלל את המטבח.
בפועל, לאחר עשרות שיחות, מול נציגי השירות של החברה ובדיקה על בסיס יומי באתר החברה נכון לרגע זה המוצרים עדיין אינם במלאי!!
מיותר לציין שללא דלתות ופנלים לארונות המטבח אין לי יכולת כלל להשתמש במטבח.
לאחר בקשות חוזרות ונישנות לשוחח עם מישהו אחראי על מנת לקבל תשובות יותר ברורות כיצד להמשיך הלאה, הרי אין באפשרותי להישאר ללא מטבח לאורך זמן, לא קיבלתי מענה מאחראי ויתרה מזאת נאמר לי כי אין באפשרותי לשוחח עם אחראי. רק לאחר שפניתי באמצעות האתר לפני שבוע וחצי היום חזרה אליי מישהי אחראית ששמה שרית.
האחראית גם היום, אינה יודעת להגיד מדוע החלקים הנוספים לא הגיעו עד היום ולא יודעת להגיד מתי הם יגיעו..
אני כצרכנית מצפה מחברה בעלת שם בינלאומי כמו חברת איקאה לאמינות ולשירות ובמקרה הזה התאכזבתי.. גם נאמרו לי דברים שקריים ורמת השירות הינה מתחת לכל ביקורת בלשון המעטה.
אבקש בעזרתכם למצוא פתרון לבעיה שאליה נקלעתי ולקבלת תשובת איקאה בנושא
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|