פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.10.11 רכשתי ארון בגדים מדגם פאקס הזמנתי התקנה דרך איקאה בסך 250 ש"ח ששולם במקום במעמד הרכישה.
המתקין הגיע לביתי וטען שעליי להוסיף עוד 58 ש"ח עבור ההתקנה בטענה שלא נלקח בחשבון התקנת המגירה, כמו כן הוא לא מתקין ידיות למגירות.
למחרת התקשרתי לאיקאה שהארון אינו עומד ישר מאחר ושניסיתי לקרב אותו לקיר במרחק של כ-10 ס"מ. לאכזבתי רק לאחר פניות מרובות לאיקאה נאמר לי שאין אחריות להתקנה מאחר שהמתקין עזב את ביתי.
זה המוצר השלישי שקניתי מחברת איקאה והגעתי למסקנות הבאות:
1. שרות ההתקנה גרוע ומשפיל.
2. גובים תשלום נוסף לאחר שכבר הסכום שולם.
3. לא עומדים בהתחייבות ההתקנה של כל פרטי הארון.
מסקנה - לא קונה יותר באיקאה
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה