פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בנוגע להובלת סחורה לאחר קניית סחורה בשווי 2000 ש"ח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה20-10-11 הגענו לאיקאה במטרה לרכוש ריהוט לקליניקה (עסק).
הגענו, רשמנו את הפריטים הנבחרים וכשהגענו למדפים מספר פריטים היו חסרים ולא צויין שהיו חסרים בעמדה (מלבד אחד).
את הסחורה החסרה אמרנו שנשוב, בשנית, שתהיה בעוד שבוע נשוב בשלישית עוד כשבועיים שלושה (מה שיוצא הוא שצריך להגיע פעמיים נוספות ולהיטרטר ולבזבז זמן כדי להשלים את רשימתנו המלאה)
לבנתיים,רכשנו באיקאה ריהוט משרדי בשווי שלעיל
והיות והיה כבד החלטנו לשלוח אלינו בהובלת החברה.
בעמדת ההובלה צויין ש-90% שנקבל את הזמנתנו למחרת (שישי).
שילמנו על ההובלה בלבד, מראשון לציון להרצליה, 250 ש"ח.
למחרת קיבלנו שיחה מנציגת שירות לקוחות איקאה(21-10-11 בשעה 9:38 בבוקר) שהזמנתנו תגיע בין השעות:13:00 ל-16:00 לעסק !!!!
הופתענו מאד מהשעות ה"תקועות" היות ואין זה יום רגיל כי אםהכנות שישי , עם טיפול בתינוק ושהייה בטווח העסק בכדי לקבל את המובילים.
ביקשתי שהמוביליםיעדכנו אותנו כחצי שעה לפני הגעתם ונציגת השירות אישרה שכך יהיה. לא פעם אחת! פעמיים!
בשעה 9:54 קיבלנו מסרון (SMS) מאיקאה: "המוצרים מאיקאה יגיעו ב-2110-11 בין 1300 ל1600, משלוח מספר 146061668 תודה 09-8928888 שלוחה 3"

מיותר לציין כי בשישי הזה שבו הובטח לנו ואושרה הובלת סחורתנו הקנוייה פעמיים (מוכחות, מתועדות ושמורות)- לא קיבלנו שום הובלה!
לא התקשרו אפילו לומר שלא יגיעו!
עוגמת הנפש בלתי תתואר,
הזילזול במשפחה מסורתית אשר הוגבלה בשעות וביום הקריטי להכנות, קניות, סידורים ואירגונים בלתי יסולא,
מדובר בחוסר יושרה ואמינות מקצועית של חברה גדולה בינלאומית.
אנחנו מאד כועסים!
מאד מאוכזבים!
גם שילמנו, גם הובטחנו וגם תקעו אותנו מכל מעשינו ביום שכזה ללא התראה ו\הודעה כי יש שינוי בתוכנית ההובלות של החברה.
מן הראוי שאת ההובלה הזו אתם תספגו!
חוצפה! לא בטוח שבאיקאה בחו"ל היתה קוראת פאשלה כזו.
את שאר הדברים שאנו מעוניינים לרכוש (שהיו חסרים) נשקול אם להגיע לרכושם באיקאה, בטוח לא בהובלה של החברה נשתמש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה