השפלת לקוח בגין טעות קופאית |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול הלכנו (אני בעלי, 2 קטנטנים ותינוקת) לאיקאה.
בתור לקופות ברור שהיה בלאגן, הקופאית הכניסה לחשבון שלנו
2 פריטים של הלקוחה שאחרינו.
בעלי שם לב, הסב את תשומת ליבה והיא טענה שזיכתה.
עלינו לאוטו, העמסנו את הילדים ואת הקישקושים ואז שמת לב שהקופאית לא זיכתה את שני
הפריטים אלה פריט אחד.
אני נשארתי באוטו עם הילדים ובעלי עלה שוב לחנות.
בשרות הלקוחות הנציגה לא האמינה לו.
הוא ביקש ממנה לשאול את הקופאית, להסתכל על החשבון (שני הפריטים ברצף, פריטים אחרונים בחשבון),
לאתר את החשבון של הלקוחה שאחריו (זה היה בטווח של שעה מהקניה).
היא לא מוכנה וממשיכה לעכב אותנו.
היא המשיכה לבקש לראות את העגלה, שוב ושוב הוא מסביר לה שהעגלה באוטו, היא מוזמנת לבוא לאוטו.
בעלי מסביר לה שאנחנו באוטו (תינוקת בת כמה חודשים ושני ילדים קטנים, כבר 21.30 בלילה כשהיא מעכבת אותנה במעל שעה).
בסוף אחרי מעל שעה בשרות לקוחות הגברת הואילה בטובה לרדת לאוטו.
וכאן הגיע השיא.
היא ערכה חיפוש יסודי באוטו כולל שקית עם בגדי החלפה של הילדים שלי, במושב האחורי צמוד לכל ילד וכו'.
הפריט היה מנורה, לפי החיפוש נראה היה שהיא מחפשת פריט קטנטן.
אחרי שפירקה לנו את הרכב, העירה את הילדים שלי כיוון שחיפשה אפילו מאחורי הראש של ילד בן 3.5
בעלי חזר איתה לחנות והיא זיכתה אותנו.
את המילה מצטערת על הטעות היא לא חשבה לציין.
מיותר לציין שהכל נעשה מול מבטם של מאוד הקונים בחניה ומול ילדי (התעוררו בחיפוש ולא הבינו מה היא מחפשת).
לא ברורה לי ההתנהגות שלה, גם לא ברור לי איך בכל הסיפור הזה בעלי שמר על אורך רוח וסבלנות.
מה שבטוח הוא שאני לאיקאה כבר לא אתקרב.
|
|
|
|
|