פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שהגיע שבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון 19.1 רכשתי ארון באיקאה בסך 3,000 ש"ח. אחת מדלתות הארון הגיעה שבורה. בשירות הלקוחות עדכנו אותי שאזל במלאי הדלתות של הארון ורק לקראת סוף החודש (כרגע אין תאריך ברור) יגיע מלאי חדש. הסברתי שזה פשוט מצב לא הגיוני להשאיר אותי בלי דלת לארון עד תאריך לא ידוע ואני מבקשת שיחליפו לי את כל הדלתות של הארון למוצר אחר הקיים במלאי.
כמובן שבאיקאה הם לא מוכנים להחליף את הדלתות ומשאירים אותי ללא דלת אחת בארון חדש שלא היה בו שימוש עדיין. הם מצפים שהבגדים ישארו חשופים ויתמלאו באבק?
מבחינתי הייתי מחזירה את כל הארון ולא מעוניינת במוצר הזה יותר. מה אפשר לעשות הרי קיבלתי מוצר פגום והם משאירים אותי עם מוצר פגום ולא נותנים פתרון לבעיה כלל.
תודה
עוגמת נפש, בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
להחליף את כל דלתות הארון במוצר הקיים במלאי, להחזיר את כל הארון ולקבל החזר כספי עליו. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה