פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מנהל בשם שי ומדיניות איקאה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בלוך 14 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה על מנהל בשם שי, ביום ראשון האחרון קניתי באיקאה ראשון בסכום של כ 3000 ש"ח, בקניה היו מס' רהיטים שיועדו לבית שאני עוברת אליו מחר .רציתי להזמין הובלה וגיליתי שאין דרך להזמין הובלה מיום א' ליום ה' למרות שזה לא מצויין בשום מקום, מובילי דרור אמרו לי שאני צריכה לדבר עם שי מנהל באיקאה שיאשר זאת, לקח לשי 20 דקות להגיע ואז כשהגיע הוא התווכח איתי בצורה מאוד לא נחמדה וענה לי תשובות ריקות מתוכן, הוא אמר בהתחלה שרשום בכניסה בעלון שההובלה היא מיידית, הראתי לו בעלון שלא מצויין, הוא אמר שאין לו מקום לאחסן פריטים עד יום חמישי, מה שמגוחך כשמדובר בכזו חנות גדולה, הצעתי לו פיתרון שיחזירו את הרהיטים למקום ושעובד ילקט אותם ביום חמישי כי לא חסר עובדים באיקאה והוא אמר לי שאין לו עובד פנוי שלכל עובד יש את העבודה שלו, בקשתי לדבר עם מנהל מעליו והוא אמר בסדר ופשוט הלך ולא חזר עם אף אחד לפחות בחצי השעה הנוספת שהייתי שם. בזמן הזה מובילי דרור מצאו לי פיתרון. חשוב לי לציין שמאוד התאכזבתי מהשירות הלקוי וחוסר האיכפתיות וגם להציע הצעת יעול שתרשמו שהובלה דחויה אינה אפשרית, לקוחות רבים קונים רהיטים במעברי דירות והבנתי ממובילי דרור ומשי שיש הרבה לקוחות שמופתעים לגלות שהובלות הם מיידיות בלבד. ואל תענו לי את התשובה הלקונית שאיקאה מבוססת על שירות עצמי והובלה מיידית, אין לי בעיה עם שום מדיניות כל עוד היא מפורסמת בחנות והלקוח לא אמור לנחש אותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שנציג איקאה יצור איתי קשר לגבי פיצוי הולם על השעה שבזבזתי והתסכול שהרגשתי במהלך הקניה ושחברת איקאה תפרסם ברחבי החנות בצורה ברורה את מדיניות ההובלות. פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה