פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומנוגד לחוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 1 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני נוטה לקנות המון מוצרים באיקאה, מרבית הריהוט שלי נרכש באיקאה וכנ״ל גם לגבי כלי הבית.
באפריל רכשתי שידה 3 מגירות.
פריט נוסף שרכשנו באותו החודש זה שידת טלויזיה. השידה הנמצאת בסלון ומונחת על רגליים שנרטבו ועומדים להתפרק. יצרתי קשר עם שירות לקוחות בבקשה שישלחו לי רגליים חדשות כי אין לי אפשרות להגיע לחנות (זה משהו שאני יודעת שעושים כי כבר שלחו לי בעבר מסילות לשידה הקודמת). והנציגה לא הסכימה ואמרה כי האפשרות הזאת איננה קיימת. לאחר שיחה עם מנהלת הסכמנו שאני אגיע לחנות ואקח 4 רגליים. ביקשתי ממנה לבדוק על מנת שלא אגיע סתם לחנות ואבזבז זמן וכסף יקרים. והיא התעקשה שאין אפשרות כזאת. ואמרה שכן יש להם במלאי מספר גדול של שידות
חדשות למכירה. (מה שהבנתי שאם יהיה צורך יפתחו לי חדש) אנחנו נמצאים באמצע שנת 2012. עידן שמבחינה טכנולוגית
קיים מגוון רב של ערוצים שניתן ליצור קשר עם החנות ולמנוע לנו את הטרחה להגיע לחנות המנהלת בשירות התעקשה שאין באפשרותה ליצור קשר ושלחה אותנו לחנות על ״עיוור״. ביום שבת האחרון 24.3.12 הגענו לחנות ואחרי המתנה של חצי שעה קיבל אותנו נציג שמילא טופס והעביר למחסן על מנת לבדוק את המלאי של הרגלים לשידה. אחרי עוד רבע שעה של המתנה קיבלנו תשובה שלילית שאין רגליים במלאי. המתנו למנהל במקום בשם דניאל שזכר אותנו כלקוחות מאוד מאוכזבים מפעמים הקודמות שהגענו לחנות עם התקלות בשידה הקודמת. ואמר לנו שאין אפשרות להזמין ושנצטרך להגיע שוב ושוב לבדוק אם יש במלאי. שאלתי אותו אם נראה לו הגיוני שאנחנו מידי שבוע נגיע לחנות נמתין לבדיקה אם יש, ואם אין אז הסיפור יחזור. ודניאל ענה שכן.
הצעתי אף לשלם כסף עבור הרגליים העיקר שנימנע מלהגיע לחנות פעם נוספת (עולה לנו כל הנסיעות האלה יותר מעלות הרגליים) ודניאל ענה בסירוב.
אנחנו יכולים להבין שכרגע אין להם במלאי את הרגליים (למרות שזה סותר את
חוק הגנת הצרכן) אבל כשניגשתי לחנות כל מה שביקשתי זה ליצור קשר כשכן יגיע על מנת שנוכל להגיע וכן לקחת את הרגליים. ולחסוך לנו את הטרחה הכסף והעצבים שגרמתם לנו.
יום למחרת (25.3.12) פניתי לשירות לקוחות ששם הנציגה (שני) תירצה לי שמכיוון שמדובר בנזק של רטיבות אז הם ״עושים לנו טובה״ ומחליפים לנו את הרגליים. ואחרי שהסברתי לה את החוק היא בדקה והציעה לנו סכום מופרז עבור הרגלים. 100 ₪ עבור שידה שעלתה סכום כולל של 750₪. עבור לקח שרכש מהם מספר לא מבוטל של ריהוט וכלי בית. והשקיע את מיטב כספו בחנות. וכל מה שהוא מקבל זה טרטור ותשובות לא ענייניות ומחיר מופקע עבור 4 רגליים לשידה. (אגב ביקשתי 2 רגליים ב50 ₪ והם לא הסכימו)
אבקש לשלוח לי ללא עלות 2 רגליים חדשות .
פיתקית קניה:58651 קופה : 013
כספי סוג הנזק :
2 רגליים ללא עלות/במחיר הגיוני של 50 ש"ח פתרון נדרש :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה