פרטי התלונה

תלונות איקאה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה איקאהשעות פתיחה איקאה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אכזבה גדולה מאוד...
כבר המון שנים אנחנו לקוחות טובים של איקאה בישראל, כל בית שגרנו בו היה מרוהט כולו במוצרים של איקאה....כל זה נכון עד יום רביעי ה-25/7.
באותו היום באנו לקנות ריהוט לבית החדש שלנו, הקנייה הגיעה לתשלום של 11.000 ש"ח כשהגענו להובלה נאמר לנו כי המוצרים יגיעו למחרת, ניסינו לברר האם בכל זאת ישנה אפשרות להזיז יום או לפחות להבטיח לנו שהמוצרים יהיו אחרי 12.00 בצהריים בביתנו וכל זאת כי לא היינו בעיר באותו היום.
להפתעתי הרבה התגובה שקיבלנו לא נחשבת כלל ליחס, מנהל המשמרת לא ניסה אפילו להקשיב לבעיה שלנו וכל מה שהיה לו להגיד הוא שאנחנו לא מחסנים רק מובילים ואלה הם החוקים של איקאה, לא הקשיב והמשיך בדרכו...אחרי 5 דקות ביקשנו שהמשלוח יגיע באותו היום, אבל מהשעה 12.00 והלאה והוא פשוט לא התייחס, אפילו לא הסתכל אלינו...
שאלנו מה עושים? מבטלים עסקה? והתשובה שלו הייתה כן תבטלו את העסקה!!! (תבטלו עסקה של 11.000 ש"ח....לי זאת נשמעת תשובה ממש חצופה ולא מחוברת לשטח).
לא נראה לי הגיוני לקבל יחס כזה בעיקר כלקוחות מרוצים (בעבר) שחוזרים ומשקיעים את מיטב כספם, לא שקנינו מוצרים ב1000 ש"ח, בכל זאת החשבון שלנו היה 11.000 ש"ח.
ואם עניין הכסף לא מטריד את חברת איקאה ועובדיה, לפחות תלמדו את העובדים שלכם לתת יחס אנושי בסיסי, ללמד תודעת שירות בסיסית!
גם אם אתם מחליטים שאלו החוקים, כדאי לדעת בתור נותני שירות ש"בכל כלל יש יוצאים מהכלל".
לא הגיוני שרק אחרי ששאלתי לשמו של מנהל המשמרת (אלון אסרף) הוא התחיל לפחד ואמר שלא צריך להתלונן...אבל את עוגמת הנפש שלנו כבר קיבלנו ולצערי הרב עם כל האהבה שלי לאיקאה חווית הקנניה שלנו נהרסה ומאלה שממליצים רק על איקאה בפני כל מעגלי החברים והמשפחה שלנו עברנו לקצה השני....
רק חבל שעובד אחד מצליח להרוס תדמית של שנים וכנראה גם לגרום להפסדים רבים!

מאוכזבי איקאה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקאה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה