|
|
|
|
|
|
פרסום מטעה בכוונה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בפרסום נרחב על הSALE שלהם פרסמו סט ריהוט לגינה במחיר הנחה במקום 795 ש"ח ב- 650 ש"ח . באנו לתוך שיא הבלגן בSALE וקנינו את הסט ב650 ש"ח .
יומיים לאחר מכן באתי להלחליף מוצר אחר שקניתי וראיתי שהסט שקניתי ב"הנחה" עולה כיום - יומיים לאחר הסייל - 595 ש"ח . מכיוון שכבר הייתי עם הקבלה של יומיים קודם ביקשתי בשירות הלקוחות לקבל חזרה את ההפרש ונעניתי כי אני הרמאית .
למרות שזכותי להחזיר את המוצר ולקנותו שוב במחיר הזול יותר . בקשתי היתה שיוותרו על המחווה האידיוטית בהבאת המוצר המאוד כבד ופשוט שיתנו שירות טוב .
במקום זאת קיבלתי יחס מזלזל ונאמר לי כי אני ולא הם הרמאית .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות + החזרת ההפרש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איקאה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|